شهرداری تبریز برخلاف دستور شورای شهر در حال تخریب باغ گلستان است / به نظر با دستور  پزشکیان مشکل حل می شود + فیلم

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، فریدون بابایی، سخنگوی شورای شهر تبریز هفته گذشته در گفت و گو با رکنا در خصوص قطع درختان از قدیمی ترین بوستان تبریز؛ یعنی «باغ گلستان» و واگذاری بخشی از آن زمین به نیروی انتظامی برای ساخت کلانتری سخن گفته بود. او همچنین تاکید کرده بود که فرماندار نیز در زمین شهرداری بازی می کند و گفته بود که موضوع خاصی اتفاق نیفتاده است.

فریدون بابایی امروز نیز در گفت و گو با رکنا گفت: تخریب در باغ گلستان همچنان ادامه دارد و ناگزیر، شکایت را به تهران آوردم. علیرغم سپری شدن ۱۰ روز از رسانه ای شدن قلع و قمع درختان باغ گلستان، همچنان قطع درختان و عملیات اجرایی ساختمان، بی هیچ وقفه ای ادامه دارد. فرصت ۴۸ ساعته رئیس شورا خطاب به شهردار، برای معرفی زمین جایگزین جهت احداث ساختمان وعده داده شده، تمام شد؛ ولی بی توجه به چنین تذکراتی، تخریب ادامه دارد.

سخنگوی شورای شهر تبریز تاکید کرد: شورای شهر تبریز، ذلیل ترین ایام خود را در سایه حمایت بی چون و چرای برخی اعضای شورای شهر از شهردار و چشم بستن بر اقدامات غیرقانونی وی، تجربه می کند. این روزهای سیاه شهر، سپری خواهد شد؛ ولی در تاریخ شهر، خیانت های پیدا و پنهان بانیان چنین اتفاقاتی ثبت خواهد شد.

وی افزود: دادستانی نیز در این مسیر با ما همراهی نمی کند و من امروز برای پیگیری و اخذ دستور توقف عملیات ساختمانی در باغ گلستان از مراجع ذیربط به تهران آمده ام، لیکن درصورت عدم توفیق، درصورت همراهی تعدادی از همکاران شورای شهر، پیشنهادی موثرتر را در این خصوص در جلسه یکشنبه آتی مطرح خواهم کرد. به نظر می رسد فقط با ورود آقای پزشکیان به این مورد، می توان مشکل را حل و فصل کرد.

کدخبر: 1042397 ویرایش خبر
لینک کپی شد
زهرا علی هاشمی دبیر گروه: آزاده مختاری
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی