2 پلیس مرموز تهرانی مواد می فروختند! +  فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 42.60M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42

به گزارش اختصاصی خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ رضا قاسمی رییس کلانتری 138 جنت آباد در خصوص دستگیری 2 فروشنده مواد به رکنا گفت: روز گذشته ماموران گشت کلانتری به خودروی سمند سفید رنگی در محدوده جنت آباد که LED پلیسی روی خودرو نصب کرده بود مشکوک شدند و 2 پسر جوان را که در خودروی سمند بودند تحت نظر قرار دادند.

وی افزود: ماموران در تجسس ها پی بردند که 2 پسر جوان با تجهیزات پلیسی و در پوشش پلیس اقدام به فروش مواد مخدر گل می کنند که 2 متهم در زمان فروش مواد مخدر دستگیر شدند که در بازرسی از خودروی متهمان نیم کیلو مواد مخدر گل که در کاورهای آجیل بسته بندی شده بود کشف شد.

سرهنگ قاسمی ادامه داد: این 2 متهم برای دور شدن از محل فروش مواد مخدر و گمراه کردن ماموران خودروی سمند سفید رنگ و با تجهیزات پلیسی دست به این کار در منطقه جنت آباد می زدند که در عملیات پلیسی دستگیر شدند.

فروش مواد مخدر در پوشش مامور

امیر که هیچ سابقه ای در پرونده اش ندارد به خبرنگار رکنا گفت: تجهیزات پلیسی را در منطقه گمرک خریدم و برای اینکه پلیس به ما شک نکند و پس از فروش مواد مخدر به سرعت از محل دور شویم در نقش مامور اقدام به فروش مواد مخدر گل می کردیم.

وی افزود: با همدستم در یک املاک کار می کردیم و چون نیاز به پول داشتم و به تنگنا رسیده بودم تصمیم به این کار گرفتیم و زمانیکه آدم در شرایط سختی قرار گیرد به چیز دیگری مثل دستگیری فکر نمی کند.

بنا بر این گزارش، متهمان برای تحقیقات بیشتر و سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی قرار خواهند گرفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 645703 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟