مجتبی محمودی گفت: حوالی ساعت ۲ بامداد امروز پنجشنبه دو کودک در روستای خسروجرد سبزوار اسیر سیلاب شدند که نجاتگران هلال احمر بلافاصله با رسیدن به منطقه موفق به نجات جان این دو خردسال هراسان شدند، این حادثه در روستای خسروجرد سبزوار در کیلومتر ۱۵ محور سبزوار به شاهرود رخ داد و خوشبختانه کودکان در صحت کامل تحویل خانواده‌هایشان شدند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: از سوی دیگر، طبق گزارش عوامل امدادی هلال احمر سبزوار در این روستا، جریان شدید آب و سیلاب ۷ خودرو را با خود برده که یکی از آن‌ها (خودرو تیبا) دارای دو سرنشین خانم و آقا بوده که نجاتگران یکی از سرنشینان را به سلامت یافته‌اند.

وی اضافه کرد: گروه‌های ارزیاب هلال احمر همچنین در سایر روستاهای سبزوار نیز در حال رصد اوضاع و امدادرسانی هستند که گزارش تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

محمودی بیان کرد: همچنین از ساعاتی پیش و درپی بروز باران شدید و سیل‌آسا در روستای چنگ‌کلاغ تربت حیدریه با آبگرفتگی تعدادی از منازل مردم مواجه بودیم که ۱۲ نفر درگیر این سیلاب شدند که در این میان یک مصدوم که وضعیت جسمی نامناسبی داشت توسط آمبولانس هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی ادامه داد: سیل در برخی روستاهای قوچان مانند چیتگر هم سبب آبگرفتگی منازل مردم شد، به‌طوری که با حضور دو تیم عملیاتی از نیروهای ارزیاب هلال احمر آمادگی امداد و نجات و اسکان اضطراری برخی سیل‌زدگان و توزیع پک اولیه اضطراری پیش‌بینی شده است.

وی یادآور شد: تصادف پژو با تریلی حامل قیر در محور گناباد نیز از دیگر اتفاقات چند ساعت اخیر سحر امروز بود که متاسفانه شعله‌های آتش راننده خودرو پژو را در بر گرفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 479428 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟