عکس جالب امیرمحمد متقیان ! / این کوچولو کی بزرگ شد ؟! / عجیب اما واقعی !

امیرمحمد متقیان / امیرمحمد متقیان مجری / بیوگرافی امیرمحمد متقیان / عکس امیرمحمد متقیان / همسر امیرمحمد متقیان

عکسی از امیرمحمد متقیان که توسط عمو پورنگ به شهرت رسید در مراسم خاکسپاری آرش میراحمدی در فضای مجازی منتشر شد. امیرمحمد متقیان تک فرزند و مادرش اهل ساوه و پدرش اهل تهران و در شغل چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی می باشد که تا سوم دبستان در این شهرت زندگی می کردند امیرمحمد متقیان تابستان‌ ها که بیکار بودم همراه بابا به مغازه می‌ رفتم ، یک روز که ایشان از مغازه بیرون بود یکی از کارگردانان تئاتر ساوه برای سفارش بنر تبلیغاتی مراجعه کرد. امیرمحمد متقیان که در تابستان سال 1384 بعنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام‌ جم حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شد. امیرمحمد متقیان صدای شش دانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از 50 ترانه شاد و کودکانه را با عموپورنگ در برنامه های سرگرمی همخوانی کرده است.

تصاویر جدید امیر محمد متقیان در کنار دیگر هنرمندانی که در مراسم خاکسپاری مرحوم آرش میراحمدی حضور داشتند مورد بحث در فضلای مجازی قرار گرفته است.

امیرمحمد متقیان

امیرمحمد متقیان و پدر و ماردش

به تازگی عکسی از امیرمحمد متقیان مجری برنامه های کودک و نوجوان که در کنار عمو پورنگبه شهرت رسید در کنار خانواده اش منتشر شده است. محجبه بودن مادرش و شباهت عجیب او به پدرش مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

امیرمحمد متقیان

کدخبر: 931714 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟