اصیل ترین و جذاب ترین خانم بازیگر ایرانی / عکس های زیبایی لیلا حاتمی با استایل های خاصش

لیلا حاتمی ، همچون نگینی درخشان بر تارک سینمای ایران می‌درخشد. او با بازی‌های تأثیرگذار خود، به عمق روح مخاطب نفوذ می‌کند و لحظات ماندگاری را برای آن‌ها رقم می‌زند.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی همیشه ساده و اصیل لباس می‌پوشد و این اصالت حتی در نوع میکاپ و مدل موهای او نیز پیداست. او به سمت میکاپ‌های سنگین نمی‌رود و در برخی موارد حتی بدون میکاپ هم دیده شده‌است. در این مطلب به مناسبت زادروز این ستاره محبوب نگاهی به چند مدل از میکاپ‌های او داشته‌ایم. با چی بپوشم همراه باشید:

لیلا حاتمی

رژ لب‌های کمرنگ و ساده

لیلا حاتمی هیچوقت دنبال جلب توجه نبوده و نیست. او را معمولا با رژ لب‌های جیغ نمی‌بینیم، مگر در فیلم و سریال‌هایی که در آن‌ها ایفای نقش می‌کند. لیلا حاتمی به رژ لب‌های نود و یا صورتی کمرنگ علاقه بیشتری دارد و سعی می‌کند چهره‌اش کاملا نچرال و اصیل بماند.

لیلا حاتمی

چشم‌های بدون خط چشم و سایه

این بازیگر جذاب ایرانی تمرکز زیادی روی میکاپ چشم‌هایش نمی‌گذارد و معمولا چشم‌هایی ساده دارد. اما این چشم‌ها هرگز بی‌روح به‌نظر نمی‌رسند. چشم‌های لیلا حاتمی معمولا پر از انرژی‌های مثبت هستند و حتی بدون میکاپ هم زیبا به نظر می‌رسند.

لیلا حاتمی

غوغا در فستیوال ونیز

چند سال پیش لیلا حاتمی به عنوان یکی از داوران فستیوال ونیز در این جشنواره حضور یافت. او در اختتامیه این جشنواره با میکاپی دیده شد که کمتر از او دیده بودیم. چشم‌هایی با سایه اسموکی و میکاپی نسبتا غلیظ‌تر و کارشده‌تر. این شکل از میکاپ اگرچه با خود واقعی لیلا تفاوت‌هایی داشت، اما باز هم جذابیت او قابل ستایش بود.

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

لیلا حاتمی

کدخبر: 1046552 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟