سحر دولتشاهی با این جذابیت همه ایرانی ها را سر بلند کرد + عکس استایل های حسرت برانگیز و هوش پران در خارج!

سحر دولتشاهی ، بازیگر ۴۴ ساله و مشهور ایرانی است که در سال‌های اخیر بسیار پر کار بوده و اتفاقا با هر ایفای نقش خود درخشان و جذاب ظاهر شده‌است. این بازیگر علاوه بر استعداد بی‌نظیر بازیگری، به واسطه‌ی استایل‌های شیک خود نیز مورد توجه قرار می‌گیرد.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی شب گذشته به عنوان یکی از داوران اصلی جشنواره فیلم «Kino Bravo» روی فرش قرمز این فستیوال حضور یافت. مارکو مولر که از مطرح‌ترین و معتبرترین سینماگران دنیاست و پیش از این مدیریت فستیوال‌های ونیز، لوکارنو و… را برعهده داشته، ریاست هیات داوران این فستیوال که هم اکنون در کشور روسیه درحال برگزاری است را نیز بر عهده دارد.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی با پیراهنی مشکی‌رنگ، بلند و آستین سه‌ربع که با بنگل‌هایی بسیار بزرگ همراه شده بودند، در این فستیوال دیده شد. در قسمت پایینی دامن سحر طرح‌هایی سنتی به شکل بته‌جقه به چشم می‌خورد و او با سربند مشکی و گوشواره‌های شاخص خود ظاهرش را به سرانجام رسانده بود.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی پیش از این نیز با استایل‌هایی که اکثرا شامل پیراهن‌های بلند بوده‌اند، در جشنواره‌های خارجی حضور داشته و به استفاده از اکسسوری‌ها برای تکمیل تیپ‌هایش اهمیت داده‌است. در ادامه نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از استایل‌های شیک او در مراسم‌ها و جشنواره‌های خارجی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

کدخبر: 1046218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی