ازدواج ها و همسران ابوالفضل پورعرب بچه پایین تهران ! / همه عاشقش بودند + عکس ها و اسامی

ابوالفضل پورعرب در دومین روز تیر ماه سال 1340 در یک خانواده پنج نفره و در شهرری متولد شد. دوران کودکی را به عنوان فرزند آخر و در شاه عبدالعظیم پشت سر گذاشت.

ابوالفضل پورعرب

خلاصه بیوگرافی ابوالفضل پورعرب

نام: ابوالفضل

نام خانوادگی: پورعرب

تاریخ تولد: 1340/4/2

محل تولد: تهران

تحصیلات: فارغ التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر

وضعیت تاهل: مجرد

فرزندان: 2 دختر و یک پسر

زندگی شخصی و خانواده ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پور عرب یک برادر و یک خواهر بزرگتر از خودش دارد که خواهرش سالها پیش درگذشت و برادرش عباس پورعرب نیز در پاییز 1396 بر اثر تصادف جان خود را از دست داد.

ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پور عرب و خانواده اش بواسطه شغل پدرش که کارمند آموزش و پرورش بود مدتی در بندر بوشهر و سپس در سنندج زندگی کردند ولی در نهایت روزگار او را دوباره به تهران بازگرداند تا به یکی از سوپراستارهای سینمای ایران تبدیل شود.

همسران ابوالفضل پورعرب

ابوالفضل پورعرب 3 ازدواج ناموفق را پشت سر گذاشته است که بجز همسر سوم او اطلاعاتی از همسران قبلی اش در دسترس نیست. برای یافتن پاسخ سوالا همسر اول ابوالفضل پورعرب کیست و یا مشاهده عکس همسر دوم ابوالفضل پورعرب جستجوهای متعددی داشتیم ولی هیچ یک به نتیجه نرسید. در واقع مشخص نیست همسر دوم ابوالفضل پورعرب کیست و اثری از عکس همسر اول ابوالفضل پورعرب در فضای مجازی وجود ندارد.

آناهیتا نعمتی همسر سوم ابوالفضل پورعرب

تنها فردی که نام و تصویرش را بطور مطمئن میتوان در بیوگرافی ابوالفضل پورعرب به عنوان همسر سابق وی معرفی کرد، آنا نعمتی است که در سال 1370 با پورعرب ازدواج کرد و چندین سال بعد از هم جدا شدند.

ابوالفضل پورعرب

فیلم مشترک ابوالفضل پورعرب و همسرش

گفته شده است ابوالفضل پورعرب بعد ازدواج با آنا نعمتی با بازیگری او مخالفت کرد و این دو در سریال به نام مسافر در سال 1379 و سریال همراز باهم همبازی بودند.

ابوالفضل پورعرب

فرزندان ابوالفضل پورعرب

پورعرب از ازدوج اول و دومش یک پسر به نام پوریا و دختری به نام رویا دارد و فرزند مشترک آناهیتا نعمتی و همسرش ابوالفضل پورعرب هم دختری است بنام رایکا پورعرب که تصاویرش مرتب در صفحه رسمی مادرش منتشر می شود.

ابوالفضل پورعرب

شروع فعالیت بازیگری ابوالفضل پورعرب

پورعرب کارش را دستیار کارگردانی در فیلم دزد آغاز کرد و کم کم وارد دنیای بازیگری شد و با بازی در فیلم عروس به اوج شهرت خود رسید.

ابوالفضل پورعرب

بیماری ابوالفضل پورعرب چیست؟ سرطانی که شکست خورد

ابوالفضل پورعرب در 30 دی 1389 در سن 49 سالگی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت شیمی درمانی قرار گرفت که این پروسه درمانی تاثیر مشهودی در چهره او داشت. او در دورهمی مهران مدیری عنوان کرد که پس از 5 سال و انجام 3 عمل جراحی سرطان را شکست داده است.

شایعات تلخی که با موضوع مرگ آقای بازیگر منتشر شد

موضوعاتی همچون ابوالفضل پورعرب درگذشت و تاریخ درگذشت ابوالفضل پورعرب تلخ ترین شایعاتی بودند که دامن گیر آقای بازیگر شدند و اثرات منفی روی روحیه او در طول درمان گذاشتند ولی خوشبختانه بازیگر فیلم فراموش نشدنی عروس، از آن روزهای سخت عبور کرده و در حال حاضر وضعیتش مساعد است.

شایعه اعتیاد و ایدز داشتن ابوالفضل پورعرب هم از دیگر شایعاتی بود که بدلیل تغییر ظاهری آقای بازیگر بر سر زبان ها افتاد و بعد از حضور او در دورهمی شایعات خاتمه یافت.

ابوالفضل پورعرب

کدخبر: 1039927 ویرایش خبر
لینک کپی شد
علی امیدی
آیا این خبر مفید بود؟