تغییر شرکت کننده ایرانی مسابقات ملکه زیبایی جهان در آخرین دقیقه  / آوا وهنشان خانم دکتر زیبا کیست ؟! + عکس های خانم ملکه جدید

آوا وهنشان دختر ۲۱ ساله ایرانی که پزشک و متخصص طب چینی است و اولین بار در ۱۹ سالگی به دلیل شرکت در مسابقات خوانندگی کشور پرتغال در فضای مجازی وایرال شده بود به عنوان نماینده‌ی ایران به مسابقات دختر شایسته دنیا یا همان miss universe می رود.

این اولین بار در ۷۳ سال گذشته است که ایران نماینده‌ای در مسابقات دختر شایسته و ملکه زیبایی دارد و پیش تر فرزانه اصغری را به عنوان دختر شایسته ایران معرفی شده بود؛ اما دیروز این عنوان او سلب شد و به آوا وهنشان داده شد.

آوا در نوجوانی به کشور پرتغال مهاجرت کرده و در کنار استعدادش در پزشکی و خوانندگی، به فعالیت های محیط زیستی و خیرخواهانه از جمله کمک به کودکان آفریقایی نیز می پردازد.

آوا وهنشان

آوا وهنشان

آوا وهنشان

آوا وهنشان

آوا وهنشان

فرزانه اصغری که آوا جایگزین او شد کیست؟

فرزانه اصغری که بیشتر با اسم «فی» شناخته می‌شود، خواهر « سام اصغری » مدل و همسر سابق بریتنی اسپیرز است. گفته می شود که فرزانه نیز مانند برادرش در حوزه مدلینگ فعالیت دارد. فرزانه همچنین پرستار و تکنسین پوست و زیبایی است.تصاویر ایسنتاگرام او نشان می دهد که حسابی به لحاظ استایل و تناسب اندام طی سال ها تلاش کرده است و شاید بتوان گفت چندان دور از استانداردهای این مسابقه نیست. مسابقات زیباترین دختر جهان یا میس یونیورس ۲۰۲۴ در تاریخ ۲۸ سپتامبر ۲۰۲۴ در مکزیک برگزار خواهد شد و خانم فرزانه اصغری به عنوان نماینده ایران در این رقابت حضور خواهد یافت.

فرزانه اصغری

فرزانه اصغری

فرزانه اصغری

 

فرزانه اصغری

کدخبر: 1038217 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟