عکس زن واقعی بهرام سریال داریوش / متین و با وقار +  بیوگرافی و زندگی خصوصی

محسن قصابیان بازیگر، کارگردان، نویسنده و مجری تلویزیونی در ۱ مرداد ۱۳۴۸متولد شده است. حضور او در مجموعه تلویزیونی بازپرس از محبوب‌ترین آثاری است که وی در آن نقش ایفا کرده است.

همان طور که اشاره شد محسن قصابیان در ۱ مرداد سال ۱۳۴۸ در شهر قوچان متولد شد. وی در سال ۱۳۶۷ تحصیلات متوسطه را به پایان رساند و به دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر راه یافت. سپس در سال ۱۳۷۲ مدرک کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری را دریافت کرد. بعد از آن تحصیلات عالی خود را در رشته کارگردانی پی گرفت و در سال ۱۳۷۵ با مدرک کارشناسی ارشد از دانشگاه تربیت مدرس فارغ‌التحصیل شد.

محسن قصابیان

محسن قصابیان در اسفند ۱۳۷۵ در پانزدهمین جشنواره تئاتر فجر بواسطه «ببین چه برفی می‌آید» تقدیر شد. نقش آفرینی در نمایش «لیرشاه» به کارگردانی تاجبخش فنائیان، بازی در فیلم سینمایی «تونل» به کارگردانی مجتبی راعی، کارگردانی نمایش «رمز جستجو» نوشته حمید پورعلی‌محمد، کارگردانی و بازی در نمایش «کبودان و اسفندیار» نوشته «آرمان امید»، بازی در نمایش «شهرزاد» به کارگردانی امیر دژاکام» از جمله مهمترین آثار او محسوب می‌شوند.

همسر محسن قصابیان

آقای محسن قصابیان سال ها پیش ازدواج کرده و متاهل می باشد و ثمره این ازدواج دو فرزند پسر به نام ایلیا و آرمان قصابیان می باشد.

محسن قصابیان

محسن قصابیان

محسن قصابیان

محسن قصابیان

حضور در فیلم منصور

فیلم منصور محصول ۱۴۰۰ به کارگردانی سیاوش سرمدی است که منصور قصابیان در آن نقش تیمسار منصور ستاری را بازی کرده است. این فیلم دربارهٔ بخش‌هایی از زندگی تیمسار منصور ستاری، فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ساخت اولین جنگنده ایرانی است.

فعالیت‌های هنری و اجرایی

آقای قصابیان سابقه داوری جشنواره استانی تئاتر فجر، داوری بخش رادیو تئاتر جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، داوری بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان گلستان، داوری جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی و داوری جشنواره استانی صحنه و بیان را در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد.

محسن قصابیان

محسن قصابیان همچنین به عنوان پژوهشگر و مدرس بازیگری نیز فعالیت دارد. او کارگردانی و سردبیری برنامه «یکی بود یکی نبود» در رادیو نمایش را نیز بر عهده داشته است. وی همچنین به عنوان مجری نیز با صدا و سیمای ایران همکاری داشته است و در همین رابطه در سومین جشنواره سیما به عنوان «بهترین مجری» برای اجرای «مسابقه تلاش» مورد تقدیر قرار گرفت.

محسن قصابیان

فیلمهای محسن قصابیان

بازیگری

فیلم تونل – 1371

سریال آخرین بازمانده – 1375

سریال ثقة الاسلام – 1378

 فیلم رنگ زیتون کال – 1376

 سریال ماه ریز  – 1378

سریال تفنگ سر پر – 1381

 فیلم تلویزیونی هامین – 1392

 فیلم سینمایی افسون گل سرخ – 1392

 سریال بچه‌ های گروهان بلال – 1397

 فیلم سینمایی منصور – 1398

 سریال موج اول – 1400

محسن قصابیان

کارگردانی، تهیه کنندگی و نویسندگی:

 نویسندگی و کارگردانی تله فیلم گنج – 1381

 کارگردانی تله فیلم جای تو خالی – 1383

 نویسندگی و کارگردانی تله فیلم ذهن زیبا – 1383

 کارگردانی سریال خانه شمعدانی – 1386

تهیه‌ کنندگی و کارگردانی بوکی – 1387

 تهیه‌ کنندگی سریال بچه‌ های دهکده – 1387

 کارگردانی فیلم سینمایی نیوکاسل – 1395

محسن قصابیان

محسن قصابیان

کدخبر: 1040692 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟