صفر تا صد دو ازدواج آناهیتا درگاهی + عکس تغییر چهره جذاب !

آناهیتا درگاهی بازیگر مشهور ایرانی است. این بازیگر حاشیه های زیادی درباره ازدواج هایش داشته است. آناهیتا درگاهی عروس سابق علی پروین اسطوره باشگاه پرسپولیس است. او همچنین به تازگی از اشکان خطیبی بازیگر مشهور ایرانی جدا شده است. تصاویری از استایل جدید این بازیگر مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

همه شوهران آناهیتا درگاهی

شوهر اول آناهیتا درگاهی

شاید کمتر کسی باشد که نداند آناهیتا درگاهی مدتی همسر محمد پروین بوده است اما دلیل جدایی آنها برای همه جای سوال است. آناهیتا درگاهی زمانی که خیلی شناخته شده نبود با محمد پروین ازدواج کرد.

این ازدواج مدت زمان زیادی طول نکشید. اما طلاق این زوج با حواشی بسیار زیادی همراه بود. در خصوص علت طلاق این دو هیچ اطلاعی در دست نبودتا اینکه عنوان شد اختلاف شدید فکری بین پسر علی پروین و آناهیتا درگاهی علت طلاق است و پروین هم مخالف طلاق عروسش بود.

ابتدا این خبر از سوی محمد پروین تکذیب و بعد از گذشت مدت کوتاهی از سوی خانواده پروین تایید شد این زوج در زمان جدایی صاحب فرزندی نبودند و طی یک طلاق جنجالی از هم جدا شدند.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی

شوهر دوم آناهیتا درگاهی

مجله طراحان لباس نوشت: اشکان خطیبی ، بازیگر مشهور ۴۴ ساله‌ که به ایتالیا مهاجرت کرده در مصاحبه با مجله vanity fair italia در مورد جدایی‌ از همسرش آناهیتا درگاهی گفت: همسرم در ایران فعالیت داره و تصمیم گرفتیم جدا بشیم تا فعالیت‌های من در خارج مشکلی برای او پیش نیاورد.

اشکان خطیبی

 

کدخبر: 1032467 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترانه محمدی
آیا این خبر مفید بود؟