مدل های ژلیش ناخن مناسب تابستان + عکس

به گزارش رکنا، مدل ژلیش ناخن دخترانه این روزها خیلی محبوب شده و هر دختری دوست داره ناخن‌های خودش رو با این مدل‌های جذاب و شیک تزئین کنه. ژلیش ناخن یه روش عالی برای داشتن ناخن‌های زیبا و براقه که موندگاری بالایی هم داره. با استفاده از این روش، می‌تونین از دست شکسته شدن و لایه لایه شدن ناخن‌ها راحت بشین. مدل ژلیش ناخن دخترانه به دلیل تنوع بالایی که داره، به راحتی می‌تونه با هر سلیقه‌ای جور دربیاد. حالا بیاین یه نگاهی به انواع مختلف ژلیش ناخن بندازیم و ببینیم چطوری می‌تونیم تابستون آینده رو با ناخن‌های زیباتر از همیشه بگذرونیم.

ژلیش ناخن تابستانی

ژلیش ناخن

ژلیش ناخن تابستانی تصاویر

مدلهای ژلیش ناخن تابستانی

ژلیش ناخن دخترانه کیوت پر از طرح‌ها و رنگ‌های شاد و بانمکه که هر دختری رو به وجد میاره. این مدل‌ها بیشتر از طرح‌های فانتزی و کاراکترهای کارتونی الهام گرفتن و برای دخترهایی که عاشق چیزای بانمک و دوست‌داشتنی هستن، عالیه. مثلا می‌تونین ناخن‌هاتون رو با طرح‌های قلب، پاپیون، ستاره یا حتی صورتک‌های خنده‌دار تزئین کنین. این مدل‌ها نه تنها زیبایی و شادابی رو به دستان شما میارن، بلکه یه حس نشاط و انرژی مثبت هم القا می‌کنن.

 

مدل ژلیش ناخن تابستانی

مدل های ژلیش ناخن تابستانیاگه از اون دسته از دخترهایی هستین که دوست دارین همیشه به روز باشین و از آخرین ترندها خبر داشته باشین، ناخن ژلیش جدید دقیقاً همون چیزیه که دنبالشین. هر فصل و هر سال، طراحان ناخن با ایده‌های جدید و خلاقانه‌ای به بازار میان و شما می‌تونین از این ایده‌ها برای طراحی ناخن‌های خودتون الهام بگیرین. مثلاً توی فصل تابستون، رنگ‌های نئونی و شاد خیلی مد میشه و شما می‌تونین با استفاده از این رنگ‌ها، ناخن‌هایی جذاب و چشم‌نواز داشته باشین. اگه به دنبال تنوع و خلاقیت هستین، حتماً مدل‌های جدید ژلیش ناخن رو امتحان کنین.

دیزاین ژلیش ناخن تابستانی

طراحی ژلیش ناخن تابستانی

عکس از ژلیش ناخن تابستانی

ژلیش ناخن تابستانی ترندتابستون فصل گرما و رنگ‌های شاده و چه بهتر که این حس رو به ناخن‌هامون هم منتقل کنیم. ژلیش ناخن تابستانی با استفاده از رنگ‌های زنده و طرح‌های شاد، روحیه شما رو تازه می‌کنه. رنگ‌هایی مثل زرد، آبی، سبز و صورتی روشن برای تابستون عالی هستن و می‌تونین این رنگ‌ها رو با طرح‌های میوه‌ای مثل هندونه و آناناس ترکیب کنین تا یه ترکیب شاد و تابستونی به دست بیارین. تابستون فرصتی عالی برای آزمایش رنگ‌ها و طرح‌های جدیده، پس جسارت به خرج بدین و ناخن‌هاتون رو با ژلیش‌های تابستونی زیباتر کنین.

ژلیش ناخن تابستانی دیزاین شیک

ژلیش ناخن تابستانی عکس

عکس ژلیش ناخن تابستانی

عکس های ژلیش ناخن تابستانی

این مدل‌ها بیشتر بر پایه رنگ‌های نود و ملایم هستن که به ناخن‌ها ظاهر طبیعی و در عین حال مرتبی میده. عکس ژلیش ناخن طبیعی نشون میده که چطور می‌تونین با استفاده از رنگ‌های ساده و ملایم، ناخن‌هایی زیبا و براق داشته باشین. این مدل‌ها برای موقعیت‌های رسمی و کاری هم خیلی مناسبه و به شما اعتماد به نفس بیشتری میده.

منبع: مودز

کدخبر: 1043127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی