فال مخصوص آنهایی که امروز تولدشان است / فیلم

به گزارش رکنا، دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. متولدین شهریور در ششمین روز آن باید بدانند که در طول سال‌های زندگی‌تان رنج‌های زیادی متحمل شده‌اید و احساس می‌کنید روزگار از در ناسازگاری با شما وارده شده‌است. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید، این رویکرد تغییر می‌کند. در این سال‌ها چرخ روزگار بر وفق مراد شما می‌چرخد. به صلاح شماست که از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و سال تولدتان را با جدیت بیشتری دنبال کنید. شهریور را با خبر فرخنده‌‌ای به پایان می‌رسانید. به مهر که رسیدید، سرتان حسابی شلوغ می‌شود. کارهای دشوار را به هر قیمتی که شده انجام دهید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده، حلاج هستید. آبان امسال را با احتیاط بیشتری سپری کنید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. به آذر که رسیدید، اتفاق ناراحت‌کننده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد.

ناراحتی‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست، مطرح کنید و بار غصه‌ها را زمین بگذارید. در دی ماه امسال با عشقی آتشین روبه‌رو می‌شوید. به صلاح شماست که مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که پشیمانی به‌دنبال داشته باشد. به بهمن که رسیدید، فرصتی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. از این فرصت‌ نهایت استفاده را ببرید و دامنه دستاوردهای‌تان را گسترش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که مهارت‌های بیشتری به کارنامه تجربه‌های‌تان اضافه کنید.، به همان اندازه دستاورهای بیشتری کسب می‌کنید و درآمدتان افزایش می‌یابد. در اسفند امسال چشم از سلامت خود بر ندارید، احتمال بیماری شما در اسفند بسیار است. مشکلی حقوقی در فروردین سال آینده راه شما را سد می‌کند، در برابر این مشکل کوتاه نیایید و به هر قیمتی که شده از حق‌تان دفاع کنید.

اردیبهشت سال آینده زمان فرخنده‌ای برای شماست. در این ماه فرصتی برای مسافرتی جانانه پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. در خرداد سال آینده زندگی‌ شما رونق چشمگیری پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و آینده‌ای درخشان را برای خودتان رقم بزنید. در تیر سال آینده با فرد سرشناسی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به فال نیک بگیرید و دامنه ارتباط خود را با این فرد گسترش دهید. در اَمرداد سال آینده فرصتی برای موفقیت‌های بیشترِ شما فراهم می‌شود. به صلاح شماست که در این ماه بیشتر از همیشه به فکر شکار فرصت‌ها باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به الگویی درخشان در کارنامه زندگی شما تبدیل شود.

کدخبر: 1034099 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟