ساخت یادمان شهدای گمنام بزودی تکمیل میشود

به گزارش رکنا از خوزستان، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: طرح یادمان شهدای گمنام در جریان مسابقه طراحی با حضور برترین معماران و طراحان نمونه کشوری برگزیده شد.

صدراله بهرامی با بیان اینکه طرح یادمان شهدای گمنام که از نظر سازه‌ای و معماری یکی از خاص‌ترین و منحصر به فردترین سازه‌های کشور است، افزود: انجام عملیات اجرایی این طرح نیز از پیچیده‌ترین کار‌های اجرایی عمرانی است و برای این منظور اجرای قالب فلزی آن به دست یکی از اساتید مطرح کشور انجام پذیرفته است.

وی ادامه داد: به دلیل خاص و هنری بودن طرح مذکور، مدت زمان قابل توجهی به منظور طراحی المان صرف شد و به فضل پروردگار  قالب‌ها در اواخر سال ۱۴۰۲ وارد کارگاه اجرایی شده و یک بخش از سازه با بهره‌گیری از این قالب بتن‌ریزی شد و بتن‌ریزی بخش‌های دیگر نیز در دست اجرا است.

معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان با سپاس از توجه و مردم منطقه و خانواده معزز شهدا به روند ساخت و تکمیل طرح یادشده، اظهار امیدواری کرد: این دغدغه‌ها موجب دلگرمی بیشتر مجریان طرح برای تکمیل هرچه سریع‌تر و ادای دین به مقام شامخ شهدای والا مقام می‌شود.

کدخبر: 994755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟