دستگیری سارقان احشام در بهبهان

به گزارش خبرنگار حوزه انتظامی رکنا از خوزستان، سرهنگ کاظم نیسی گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت احشام وسرقت کابل برق در برخی از روستا‌های بهبهان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در این رابطه مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام کار‌های میدانی و تحقیقات پلیسی وبازبینی دوربینهای مداربسته مناطق وقوع سرقت، یک نفر سارق حرفه‌ای را دریکی از شهرهای همجوار بهبهان شناسایی و در عملیاتی ضربتی و منسجم در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ نیسی ادامه داد: متهم در تحقیقات فنی پلیس به 15فقره سرقت احشام به صورت عادی ومسلحانه وهمچنین7 فقره سرقت کابل برق با همدستی دو تن دیگر اعتراف کرد که تمامی صحنه سرقتها بازسازی گردید. و متهم نیز پس از تکمیل پرونده با دستور مرجع قضایی روانه زندان شد وتلاش برای دستگیری همدستان متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی بهبهان قرار دارد. 

فرمانده انتظامی بهبهان درپایان با اشاره به رضایت قلبی و احساس امنیت  دامداران شهرستان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

علی رنجکش

کدخبر: 1032490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟