کشف 25 فقره سرقت احشام در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ" عباس مرادی" در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبر سرقت احشام از در منطقه جنوب غرب تهران و با توجه به اهمیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران تیم عملیات کلانتری 161 ابوذر قرار گرفت.

وی افزود: ماموران تجسس کلانتری 161 ابوذر با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات گسترده متهمی را در این زمینه شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در یک عملیات ضربتی هنگام فروش احشام سرقتی دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران از مخفیگاه متهم حدود 50 میلیون تومان، تراول 50 هزار تومانی و ده هزار تومانی کشف و در قسمت جنوبی ساختمان 16 راس گوسفند سرقتی نیز کشف کردند.

این مقام پلیسی تصریح کرد: متهم دستگیرشده در بازجویی های به عمل آمده در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به 25 فقره سرقت احشام از مناطق جنوب غرب پایتخت اعتراف کرد.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری "تهران" با بیان این که متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد، به کشاورزان و دامداران توصیه کرد: به منظور پیشگیری از سرقت نسبت به نصب دوربین های مداربسته و رعایت اصول ایمنی در محل دامداری خود اقدام کنند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 600603 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟