جزییات حمله 3 قداره کش به 2 مرد در نازی آباد / 2 مرد در دفاع از ناموس چاقو چاقو شدند + فیلم

به گزارش خبرنگار رکنا، سرهنگ سعید راستی در بازسازی صحنه یک درگیری در نازی آباد تهران گفت: بامداد 31 فروردین ماه 2 دختر به همراه برادر 12 خود در خیابان مدائن در حال گذر بودند که 3 نفر برای این دختران ایجاد مزاحمت می کنند.

وی افزود: پسر ۱۲ ساله که همراه خواهران خود بود، به این مزاحمت ها واکنش نشان داده و از خواهران خود دفاع می کند‌.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس ادامه داد: این اراذل با قمه و چاقو به سمت 2 خواهر و برادرشان حمله می کنند. در همین حین 2 مرد از کسبه محل این صحنه را مشاهده کرده و به این افراد می گویند بچه که زدن ندارد و چرا با چاقو دنبال آنها می کنید.

همین گفتار باعث می شود که بین این افراد و اراذل و اوباش درگیری رخ می دهد.

وی افزود: این اراذل و اوباش با چاقو به این دو نفر حمله می کنند و جراحات بسیاری بر آنها وارد کردند اما خوشبختانه 2 دختر و پسر نوجوان موفق به فرار از محل حادثه می شوند.

معاون عملیات سازمان اطلاعات پلیس ادامه داد: یکی از این قربانیان هنوز در بیمارستان بستری است و فرد دیگر پس از ده روز از بیمارستان مرخصی شده است.

سرهنگ راستی گفت: یکی از این افراد از اراذل و اوباش سطح یک است و در پرونده خود مزاحمت و درگیری نیز داشته است. دو نفر دیگر فاقد سابقه بودند اما نداشتند.

وی در ادامه گفت: ما با توجه به صادر شدن دستور قضائی این متهمان را طی 48 ساعت دستگیر و جرم های این افراد به سرعت صادر می شود.

صحبت های فرد مضروب

مرد جوانی که یکی از افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفته است در بیان جزئیات حادثه به رکنا گفت: 3 مرد سوار بر خودرو به یک زن که همراه دختر و پسر 12 ساله اش در حال تردد در خیابان بود متلک انداخت. این پسر که غرور نوجوانه اش خدشه دار شده بود جواب متلک آنها را می دهد که باعث عصبانیت این سه شرور می شود و به سمت آنها هجوم می برد. ما زمانی که در مغازه خود بیرون آمدیم متوجه هجوم به سمت این زن و فرزندانش شدیم  که دوست من دست فردی که سلاح سرد در دست داشت را گرفت از او خواست آرام باشد و به او گفت: این پسر بچه است بیخیال شو. من و دوستم داشتیم با دو نفر از آنها صحبت می کردیم که نفر سوم به طرز عجیبی به سمت ما حمله کرد و دوستم را هل داد که همین منجر به شروع درگیری میان ما شد.

وی در پاسخ به میزان جراحات خود و نشان دادن جای ضربه ها گفت: چندین ضربه به قفسه سینه من وارد کردند و چندین نقطه در صورت من هم مورد اصابت چاقو قرار گرفت. شش من به شدت ضربه خورده و پاره شده بود که من داشتم خفه می شدم. من 10 شب در بیمارستان بستری شدم. دوست من که همچنان در بیمارستان است دیروز برای چندمین بار جراحی شد و تاندون هایش پاره شده است.

کدخبر: 995193 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟