سرقت بخاطر عشق به فوتبال / سرنوشت عجیب 2 فوتبالیستی که دزد شدند + فیلم گفتگو
حجم ویدیو: 33.64M | مدت زمان ویدیو: 00:02:01

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ در خصوص دستگیری باند سارقان خانه اظهار کرد: یکی از دغدغه های مهم شهروندان تهرانی بحث مقابله با سرقت خانه است که بعضا شاهد اتفاق افتادن آن هستیم. در همین راستا نیز در پی وقوع چندین فقره سرقت خانه، بررسی و کشف سارقان این سرقت ها به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت و همکاران من با تمام توان اطلاعاتی و کارگاهی خود تعداد 16 نفر از سارقان خانه را در قالب سه باند دستگیر کردند.

2 تن از این سارقان خانه 19 ساله بوده و گویا فوتبالیست نیز هستند و برای اینکه بتوانند در یک باشگاه بازی کنند دست به سرقت زده اند. 

یکی از این افراد که نقش زاغ زن در سرقت ها را داشته است بیان کرد: من و رفیقم هر دو در مشیریه فوتبالیست بودیم که به خاطر مشکلات مالی و نداری، تصمیم گرفتیم که در این سرقت ها حضور پیدا کرده تا با پول آن بتوانیم بازیکن یک باشگاه شویم. حقیقت این است که همه چیز پول می خواهد و اگر شما پول نداشته باشی عملا هیچ جایی شما را نمی خواهند.

او ادامه داد: من در لاله زار کار می کردم و با 3 میلیون تومان دقیقا چطور می توانم در این شرایط زندگی کنم. حالا هم که زندگی ما تباه شده و معلوم نیست چه اتفاقی برای ما رخ خواهد داد.

 

کدخبر: 875627 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟