سرهنگ"حسین معصوم زاده" با اعلام این خبر گفت: با بدست آمدن اخبار و اطلاعاتی در خصوص فعالیت میدانی و شبکه های اجتماعی از سوی یکی از افراد وابسته به نفاق در امر تشویش اذهان عمومی و دامن زدن به اغتشاشات و شرکت در تجمعات به عنوان لیدر، بررسی موضوع به صورت جدی در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

 رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: با اقدام اطلاعاتی ماموران انتظامی، مشخص شد متهم در اغتشاشات شهر تهران و برخی نقاط آن به عنوان لیدر فعالیت داشته و اقدامات گسترده ای در فضای مجازی و پیام رسان های تلگرام، واتساپ و اینستاگرام و توئیتر با همکاری شبکه های خبری معاند داشته است.

سرهنگ معصوم زاده تصریح کرد: در ادامه اقدامات پلیس، مخفیگاه متهم مرتبط با شبکه های نفاق در شهر"پرند" رباط کریم مورد شناسائی قرار گرفت و با هماهنگی قضائی، متهم دستگیر و تحویل پلیس امنیت عمومی شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهم در بازجوئی های پلیس، با اعتراف به فعالیت گسترده در شبکه های اجتماعی و فعالیت میدانی و شرکت در اغتشاشات در استان تهران به همراه اغفال برخی افراد، اذعان داشت با فردی بنام "سپیده" مقیم کشور سوئد از طریق فضای مجازی ارتباط داشته و در امر ارسال گزارشات خبری و تصویری به کانال خبری معاند"سیمای آزادی" فعالیت می کرده است.

سرهنگ معصوم زاده بیان داشت: متهم به همراه دیگر دوستانش در فعالیت ایذائی از قبیل پوشاندن دوربین های مترو، شعارنویسی، شرکت در تجمعات شهر تهران فعالیت داشته است.

 به گفته سرهنگ معصوم زاده، متهم پس از تشکیل پرونده و معرفی به دستگاه قضائی، روانه زندان شد.

کدخبر: 853127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟