قتل خونین شریک مالی توسط 3 مرد در ملارد ! / قبل از فرار به خارج زمینگیر شدند ! + عکس

به گزارش اختصاصی خبرنگار رکنا، رسیدگی به این پرونده جنایی از هفته گذشته و از ۳۰ مهرماه از زمانی کلید خورد که گزارش یک درگیری خونین  به پلیس ملارد گزارش شد.

خیلی زود تیمی از گشت ماموران در محل درگیری حضور یافتند و با پیکر غرق در خون مرد جوانی روبرو شدند علی رغم تلاش تیم پزشکی مرد جوان در کام مرگ فرو رفت و بلافاصله بازپرس ویزه قتل برای رسیدگی به این پرونده در نخستین گام دستور داد جسد به پزشکی قانونی منتقل شود ودر گام بعدی تیمی از کارآگاهان برای کشف راز این جنایت تحقیقات خود را شروع کردند، در نخستین تحقیقات مشخص شد سه تن از شرکای مالی مقتول که در درگیری با وی حضور داشتند بلافاصله پابه فرار گذاشته و متواری شدند.

با شناسایی هویت این افراد کارآگاهان توانستند در کمترین زمان ممکن یعنی در چند عملیات دو ساعته مخفیگاه هر سه متهم متواری را شناسایی و کشف کنند. بنابراین سه مظنون به قتل در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند و پس از انتقال به دایره مبارزه با جرائم جنایی ملارد علی رغم انکار جرمی که مرتکب شده بودند سرانجام با ارائه برخی مستنداتی که پلیس در اختیار داشت لب به اعتراف گشوده وراز پلید خودرا فاش کردند. این متهمان طمعکار در باره انگیزه جنایت خود مدعی شدند که از چند ماه پیش بر سر برخی مسائل مالی که باهم اختلاف پیدا کرده بودیم روز حادثه باهم درگیر شدیم و مقتول را به قتل رسانده و برای مخفی نگه داشتن موضوع پابه فرار گذاشته تصمیم گرفته بودیم از کشور خارج شویم.

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده ی انتظامی ملارد  درباره ی این پرونده  گفت: با هماهنگی مقام قضایی متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند. وی گفت: تصمیمات عجولانه برای حل بحران هان هایی که درآن قرارداریم سرانجام عاقبت خوبی دربرخواهد داشت مردم سعی کنند اختلاف های مالی خود را به صورت قانونی و کمک از مقام قضایی حل کنند تا درنهایت گرفتار تصمیمات غیر منطقی و هولناک نشوند که قطعا چیزی جز پشیمانی نخواهد بود.



وبگردی