مامورنمای قمه کش مشهدی در دام پلیس افتاد؟ + عکس

به گزارش رکنا، ساعت ۱۹شب بیست و پنجم مهر،یکی از شهروندان درتماس با پلیس ،از دستگیری جوانی خبرداد که هنگام سرقت موتورسیکلت یکی از غرفه داران میدان بار سپاد شناسایی شده بود.

با دریافت این خبر، بی درنگ گروهی از عوامل انتظامی با دستور سرهنگ جواد یعقوبی(رئیس کلانتری سپاد مشهد)عازم محل حادثه شدند و به تحقیق میدانی دراین باره پرداختند.

بررسی های آنان همزمان با بازبینی دوربین های مداربسته بیانگر آن بود که متهم ۲۳ساله قبلا نیز در این مکان تردد داشته است اما هیچ سابقه کیفری ندارد.

دستگیری

با توجه به سرقت های مشابه موتورسیکلت که در مرکز انتظامی به ثبت رسیده بود، این دزد جوان به مقر انتظامی منتقل شد و در دایره تجسس مورد بازجویی های فنی قرارگرفت. وی که با مشاهده شواهد و مدارک مستند پلیسی چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در بازجویی ها لب به اعتراف گشود و راز سرقت موتورسیکلت غرفه داران میدان بار را فاش کرد.

او گفت:تاکنون ۲ موتورسیکلت را ربوده که یکی از آن ها را به بهای ناچیزی به مالخران فروخته و دیگری را به یکی از دوستانش داده است که در شهرک شهید رجایی مشهد سکونت دارد. اما در همین حال کشف یک دستگاه گوشی سرقتی از وی، روند تحقیقات را تغییر داد و دامنه بررسی های تخصصی پلیسی را به سوی زورگیری های مخوف کشاند.

ادامه بررسی های پلیس به شناسایی مالک گوشی انجامید اما وی به نیروهای کلانتری سپاد گفت:در خیابان بابا نظر ۴۶به همراه پسرم در حرکت بودیم که متهم دستگیر شده به همراه یکی از همدستانش مرا متوقف کردند و در حالی که قمه و شمشیر وحشتناکی به دست داشتند با معرفی خود به عنوان «مامور»گوشی تلفن و موتورسیکلت مرا زور گیری کردند.این گزارش حاکی است تحقیقات بیشتر دراین باره با دستور مقام قضایی ادامه دارد. 

 

کدخبر: 1053526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟