فیلم تعقیب و گریز پلیس با سارقان خودرو در تهران

به گزارش رکنا، سرهنگ "علی قاسم پور" رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: ماموران کلانتری 134 شهرک قدس در محدوده خیابان "صرافها" در حال گشت‌زنی بودند که به یک خودروی سواری با 2 سرنشین مشکوک شده و پس از استعلام از پلاک خودرو مشخص شد که خودرو دارای سابقه سرقت می باشد. 

 این مقام انتظامی ادامه داد: متهمان با مشاهده ماموران پلیس به طرز خطرناکی متواری شده و  به فرمان ایست توسط پلیس، هیچ توجهی نکردند. پس از یک تعقیب گریز طولانی و با درایت ماموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح لاستیک های خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و خودرو متوقف شد. یکی از سارقان از ناحیه ساق پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت که برای درمان به بیمارستان منتقل شده تا پس از طی کردن مراحل درمان به مقامات قضایی معرفی شود و سارق دیگر زمینگیر و دستگیر شد. 

وی افزود: متهمان از افراد سابقه دار بوده و به 25 فقره سرقت مشابه اعتراف کرده و در تحقیقات بیشتر، عوامل کلانتری موفق به شناسایی سه نفر از شکات شدند و شناسایی دیگر شکات نیز در دستور کار پلیس قرار دارد. 

رئیس پلیس پیشگیری سرهنگ قاسم پور در اخر بیان داشت : شهروندان با رعایت هشدارهای پلیسی و ایمن نمودن خودروهای خود و عدم پارک خودرو در محل های تاریک و خلوت از وقوع این نوع سرقت ها جلوگیری نمایند.

کدخبر: 1049930 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟