رسیدگی رییس پلیس تهران به مشکلات پیامک های طرح ناظر / دستور رفع و تخفیف صادر شد

به گزارش رکنا، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، صبح امروز، شنبه، 14 مهرماه ضمن حضور در مرکز نظارت همگانی بازرسی کل فراجا (۱۹۷) به همراه رؤسای پلیس‌های تخصصی تهران بزرگ با تعدادی از شهروندان مراجعه کننده دیدار کرد و دستورات لازم جهت رفع یا تسریع در روند رسیدگی به درخواست‌ها و مطالبات انتظامی آن‌ها را  صادر کرد.

وی ضمن تشکر از مردم پایتخت، عنوان کرد: در اولین روز از هفته فراجا تماس‌های مکرری هم از طریق سامانه 197 و هم از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 دریافت کردیم و هفته فراجا را به همکارانم تبریک گفتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز همه مراجعه کنندگان با رضایتمندی خارج شدند، امیدوارم بتوانیم با انجام وظیفه رضایت همه شهروندان که رضایت خداوند نیز در آن است را جلب کنیم.

photo_2024-10-05_09-17-58

محمدیان همچنین ادامه داد: امروز در اولین روز از هفته فراجا، بخش عمده‌ای از مراجعات مربوط به پیامک‌‌هایی بوده که در طرح ناظر یک برای شهروندان ارسال شده است؛ از این رو برای برطرف شدن مشکلات این پیامک‌‌ها، دستور تخفیف یا رفع را صادر کردیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ به بخش دیگری از مراجعه‌ها اشاره کرد و گفت: تعدادی از مراجعه‌ها نیز درباره سرقت‌ها و پرونده‌هایی که به نتیجه نرسیده است، بود، لذا این افراد نیز مشاوره دریافت کردند.

photo_2024-10-05_09-39-18

کدخبر: 1047828 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟