قتل خونین 2 کارگر پس از اخراج از کارخانه + جزییات

به گزارش رکنا، شامگاه 28 مرداد ماه سال ۱۴۰۲ پیکر مرد ۳۸ ساله‌ای به نام بهروز به بیمارستان نیکان منتقل شد اما وی ساعتی بعد به خاطر خونریزی جان سپرد.

با مرگ بهروز پلیس در جریان قرار گرفت و برادر بهروز که وی را به بیمارستان رسانده بود به ماموران گفت: دقایقی قبل دوستانم هراسان با من تماس گرفتند و گفتند مردی به نام ناصر برادرم را با چاقو زده است. من بلافاصله خودم را به محل رساندم و با پیکر خونین برادرم روبه رو شدم که گوشه خیابان افتاده بود. من او را به بیمارستان رساندم اما کار از کار گذشته بود.

با اظهارات این مرد ماموران در نخستین گام از تحقیقات به بررسی فیلم دوربین‌های مداربسته پرداختند.

بررسی فیلم دوربین های مداربسته

در فیلم مشخص بود قربانی با چماقی که در دست داشته به دنبال ناصر می‌دود اما یکباره ناصر چاقو را از زیر پیراهنش بیرون آورده و به او ضربه می‌زند.

 با بررسی فیلم دوربین مداربسته 4 مرد که شاهد درگیری خونین بودند به پلیس آگاهی احضار شدند.

آنها گفتند شاهد درگیری بهروز و ناصر بوده و دیده‌اند در آن درگیری وقتی بهروز زمین خورده ناصر با چاقو به او حمله می‌کند و چند ضربه به او می‌زند.

 با افشای این ماجرا ناصر ردیابی بازداشت شد و به قتل همکار سابقش اعتراف کرد.

تشریح درگیری خونین

وی در بازجویی‌ها گفت : ما هر دو کارگر یک کارخانه بودیم .اما صاحب کارمان بهروز را به خاطر بد اخلاقی‌هایش اخراج کرده بود .اما فکر می‌کرد من باعث اخراج او شده‌ام .حتی یک بار هم در اتاقک کارگری که در حوالی میدان رهبری در تهرانپارس در آن ساکن بودیم به من حمله ور شد و با چاقو به پایم زد. من هم او را کتک زدم و محل را ترک کردم.

وی ادامه داد: آخرین بار او را در خیابان دیدم .او با چاقو به من حمله کرد .من می‌خواستم فرار کنم .اما او دست بردار نبود و من برای دفاع از جانم یک ضربه چاقو به او زدم .ولی باور کنید قصد کشتن او را نداشتم.

وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت  و پرونده‌اش با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا وی از خود دفاع کند.

این در حالی است که اولیای دم برای وی حکم قصاص خواسته‌اند.

کدخبر: 1044533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟


وبگردی