کشته شدگان انفجار یک خانه در خیابان نفرین شده  آبادان به 4نفر رسید  / از فاجعه سینما رکس تا متروپل و انفجار یک ساختمان همه در حوالی یک نقطه در آبادان بودند

به گزارش رکنا ، ساعت 09:23دقیقه روز پنجشنبه 8شهریور ماه حادثه انفجار گاز منزل مسکونی در خیابان هشت فرعی منطقه امیری به سامانه ۱۲۵ اعلام که ماموران سه ایستگاه در مدت زمان سه دقیقه به محل حادثه رسیدند.

 به علت شدت انفجار  این حادثه که در یک ساختمان مسکونی 5طبقه  رخ داده  پنج نفر از جمله 4خانم ویک پسر بچه مصدوم شدند، وبه دلیل شدت انفجار منزل مسکونی  آتش سوزی رخ داد و به واحدهای مسکونی مجاور نیز دچار خسارت شدند.

پس از این انفجار هر پنج نفر مصدوم این حادثه که دچار خفگی و سوختگی شدید شده بودند که برای اقدامات درمانی توسط اورژانس به بیمارستانهای  شهید بهشتی،بیمارستان نفت آبادان و سوانح سوختگی طالقانی اهواز  منتقل شدند.

که متأسفانه باتوجه به تلاشهای کادر درمان برای مصدومان حادثه 4نفر خانم درون خانه جانشان را ازدست دادند وپسر بچه حادثه دیده نیز همچنان در حال درمان است.

گفته میشود منزلی که منفجر شده  متعلق به یک دکتر داروساز معروف آبادانی است که در این حادثه تلخ همسر خواهر همسر دوست خانوادگی و  خدمتکار منزل ایشان فوت نمودند وپسر خردسالشان نیز برای ادامه درمان به بیمارستان سوانح سوختگی بیمارستان شهید مطهری تهران انتقال یافت که این موضوع باعث شده که این دکتر مطرح دارو ساز آبادانی دچار مشکلات روحی روانی شود.

لازم به ذکر است خیابان که این حادثه در آن رخ داده است همان خیابانی است که سینمارکس آبادان در آن واقع بود که در مرداد ماه سال ۱۳۵۷ به دلیل آتش سوزی عمدی نزدیک به ۷۰۰انسان بی گناه در آن زنده زنده سوختند

در خرداد ۱۳۹۳ نیز کادوس چهار بزرگترین مجتمع تجاری آبادان که در خیابانهای اطراف این خانه بود  به طور کامل در آتش سوخت

واین خیابان در چند متری برج متروپل میباشد که در ۲ خرداد ۱۴۰۱ به دلیل ناایمن بودن سازه فروریخت که در آن حادثه نیز ۴۵نفر جانشان را ازدست دادند و۳۸نفر نیز زخمی شدند گویا این منطقه نفرین شده وقرار نیست حوادث خبر ساز در این منطقه از شهر آبادان تمام شود.

خبرنگار علی رنجکش

 

کدخبر: 1042229 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟