بازداشت سردسته باند سرقت های مسلحانه خودروهای شوتی / سارقان سوژه ها را تهدید به مرگ می کردند + فیلم و عکس

به گزارش رکنا، درپی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه خودروهای شوتی در ماههای گذشته و انتشار فیلم لحظه یکی از  سرقتها مسلحانه در فضای مجازی خوزستان در روز روشن باعث نگرانی شهروندان وافرادی که در این استان تردد دارند شد.

در پی سرقت مسلحانه یک خودروی شوتی باری ال 90 در فیلمی که توسط یک راننده کامیون گرفته شد مشاهده میشود که افراد مسلحه در پمپ بنزین جاده اهواز به اندیمشک اقدام به تیراندازی باسلاح جنگی کلاشینکف و سرقت مسلحانه خودروی شوتی می کنند و در حین سرقت نیز افراد درون پمپ بنزین را تهدید به مرگ میکنند.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا در خوزستان گفت این سرقت ساعت تقریبی 15:00 روز پنجشنبه 18مرداد ماه در پمپ بنزین  حدفاصل اهواز به اندیمشک رخ داده است.

این منبع آگاه گفت پس از سرقت این خودرو  مأموران پلیس  کرخه با ایجاد طرح مهار وقرمز کردن منطقه خودروی ال 90سرقتی ودو خودروی سرقتی شوتی دیگر را کشف وضبط نمودند. 

 با توجه به اینکه از اول سال جاری برخی از سارقان مسلح  لوازم خانگی در غالب خودرو‌های شوتی از زندان آزاد شده بودند  شاهد چندین سرقت به این شیوه بودیم که در نهایت فرمانده انتظامی شهرستان کرخه بهمراه پرسنل تحت فرمانش با  تلاشهای شبانه روزی توانستند 2سارق حرفه ای مسلح جاده ای که به تازگی از زندان آزاد شده بودند و در این مدت کم  دست به چند فقره سرقت مسلحانه خودروهای شوتی زده بودند را شناسایی و پس از تعقیب گریز با خودروی سرقتی سارقان و تیراندازی به سمت خودروی مذکور موفق شدند سردسته این باند بهمراه همدستش را دستگیر کنند. 

متهم که دارای15سال سابقه زندان است دربازجویهای فنی به سرقتهای مسلحانه جاده ای از خودروهای شوتی معترف شد. 

گفتنی است در این عملیات تعقیب گریز سرهنگ داراب نیا فرمانده انتظامی شهرستان کرخه شخصا حضور داشته است. 

علی رنجکش

کدخبر: 1041574 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟