پایان سرقت های مسلحانه باند دزدان موتورسیکلت ها در آبادان + جزییات

به گراذش رکنا، رئیس پلیس شهرستان آبادان از انهدام باند سارقان مسلح موتور سیکلت همراه با کشف سلاح و اموال مسروقه در این شهرستان خبر داد.

 سرهنگ کیومرث کشوری درباره جزئیات خبر گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت در یکی از مناطق این شهرستان بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

کارآگاهان پلیس با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ‌های به جامانده ابتدا سربند اعضای چهار نفری سارقان مسلح موتورسیکلت را شناسایی و طی عملیات ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند

ایشان تصریح کرد در بازرسی صورت گرفته از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح جنگی کلاش غیرمجاز و سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف و ضبط گردید.

 سرهنگ کشوری با بیان اینکه با همکاری سربند این اعضای چهار نفره سایر متهمان متواری که سه نفر بوده شناسایی و دستگیر شدند گفت: در بازرسی صورت گرفته از محل اختفای متهمان ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس شهرستان آبادان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به ۹ فقره سرقت شامل سه فقره سرقت مسلحانه موتور سیکلت در آبادان و شهرستان همجوار و ۶ فقره سرقت موتور سیکلت به صورت عادی) خاطرنشان کرد متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند

علی رنجکش

کدخبر: 1039626 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟