فیلم تصادف وحشتناک روی پل کردان / خانم راننده حالت طبیعی نداشت!

به گزارش خبرنگار انتظامی رکنا، فیلمی در ساعت 2 بامداد روز 18 شهریور به دست خبرنگار رکنا رسید، که حاوی صحنه تصادف یک پژو 206 نقره‌ای رنگ با نیوجرسی‌های وسط آزادراه روی پل کردان بود.

در این فیلم، شهروند معترض از شدت ترافیک در این ساعت از شب ابراز تعجب کرده و از عدم اقدام پلیس راهور برای روان‌سازی ترافیک گلایه دارد، اما با ادامه مسیر، صحنه تصادف هولناکی رو میبیند که در آن،گویا یک دستگاه خودروی پژو 206 پس از برخورد با نیوجرسی‌های وسط جاده چندین دور چرخیده و به شدت آسیب دیده است.

در همین خصوص با سرهنگ پیمان کرمی رئیس پلیس راه استان البرز تماس گرفتیم و علت این حادثه را جویا شدیم!

پلیس علت این حادثه رو بی‌احتیاطی راننده و انحراف از مسیر اعلام کرد و گفت: راننده به دلیل عدم تمرکز کنترل خودرو را از دست داده و پس از برخورد با نیوجرسی‌ها متوقف شده است. خوشبختانه این حادثه منجر به فوت نشده، اما سرنشینان خودرو مصدوم شده‌اند.

توصیه های پلیس راهور به شهروندان و مسافران

پلیس راهور بارها در اطلاعیه‌های خود به رانندگان توصیه کرده است که در ساعات پایانی شب با احتیاط بیشتری رانندگی کنند و در صورت مواجهه با ترافیک، صبر و تحمل بیشتری از خود نشان دهند. همچنین، پلیس بر این نکته تاکید کرده است که رانندگان نباید در حین رانندگی از حالت عادی خارج شده و از مصرف مشروبات الکلی و مواد مخدر خودداری کنند. طبق قوانین جدید، رانندگانی که تحت تاثیر این مواد رانندگی کنند، علاوه بر جریمه نقدی یک میلیون و پانصد هزار تومانی، به دستگاه قضایی نیز معرفی خواهند شد.

رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای همه شهروندان الزامی است و رعایت این قوانین می‌تواند نقش مهمی در کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای ایفا کند.

 

کدخبر: 1038486 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟