قتل صحنه سازی شده پسردایی به دست 2 پسرعمه مسلح / واژگونی نیسان پس از شلیک مرگ در شیراز

به گزارش رکنا، سرهنگ کاووس حبیبی بیان کرد : در پی دریافت گزارشی در تیر ماه سال جاری مبنی بر واژگونی خودرو منجر به مرگ مشکوک یک نفر در اطراف شیراز (محور شیراز- کوهمره)، رسیدگی به پرونده به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که یک دستگاه خودرو نیسان به رانندگی شخصی به هویت معلوم که در این مسیر در حال حرکت بوده است، بنا به عللی واژگون و پس از برخورد با تیر برق کنار جاده، راننده 45 ساله خودرو در دم فوت کرده است.

سرهنگ حبیبی ادامه داد: در بازدیدهای تخصصی مأموران پلیس از محل وقوع حادثه و همچنین جسد متوفی و اخذ نظریه کارشناسی از سایر نهادهای مربوطه، آثار برخورد دو تیر اسلحه جنگی به ناحیه سر و گردن وی تأیید شد.

رئیس پلیس آگاهی استان فارس با بیان اینکه با شواهد موجود فرضیه قتل قوت گرفت، افزود: در نهایت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، دو پسر عمه 44 و 35 ساله مقتول با هماهنگی مرجع قضائی در مخفیگاهشان دستگیر و یک قبضه اسلحه گرم مورد استفاده در قتل نیز کشف شد.

وی با بیان اینکه این دو متهم در تحقیقات پلیسی به قتل اعتراف و انگیزه خود را اختلافات شخصی و قبلی با مقتول عنوان کردند، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و هر دو قاتل تحویل مرجع قضائی شدند.

کدخبر: 1037265 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟