جزئیات جدید از ماجرای گمشدن امیر صفری کوهنورد حرفه ای در دماوند

به گزارش خبرنگار رکنا، روز جمعه ۲۶ مرداد ماه ۱۴۰۳ امیر صفری ۳۸ ساله به همراه سارینا ۳۵ ساله زوج ورزشکار تبریزی و علاقه مند به کوهنورد ی، به ارتفاعات دماوند صعود کردند اما متاسفانه از فردای آن روز در محدوده ضلع غربی این رشته کوه ناپدید شدند بعد از دو روز  جستجو، یک کوهنورد موفق شد سارینا را پیدا کند و او را به پایان انتقال داد اما جستجوی برای یافتن امیر صفری همچنان با وجود تلاش های امدادی بی نتیجه مانده است.

سارینا که گویا در برخورد با یخچال ها و موانع طبیعی دچار مصدومیت شده بود پس از انتقال به بیمارستان تحت مداوا قرار گرفته و در حال حاضر به جمع جستجوگران برای یافتن همسر خود پیوسته است.

با گذشت 15 روز جستجو توسط امدادگران هلال احمر هنوز هیچ ردی از امیر صفری در منطقه مفقود شدن و مناطق اطراف پیدا نشده است. پیشتر سابقه داشته است که کوهنوردان در فصل سرما در کوهستان گم شوند و پیکر آنها تا تابستان هم پیدا نشود اما گم شدن در فصل تابستان و جستجوی ناموفق بیش از دو هفته موردی کم اتفاق است.

جای خالی پلیس در تحقیقات میدانی 

با توجه به زمان زیادی جستجو و نحوه گسترده جستجو برای یافتن امیر صفری به نظر نیاز است در کنار ادامه کاوش برای یافتن امیر صفری، پلیس نیز تحقیقات خود را بر روی فرضیه های دیگر که می تواند علت ناپدید شدن این کوهنورد باشد به طور جدی تر انجام دهد. زیرا در کنار فرضیه گم شدن در کوهستان می تواند فرضیه های دیگری هم مطرح باشد که نیاز به تحقیقات تخصصی پلیسی دارد.

 

کدخبر: 1035923 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟