آتش‌سوزی در نمایشگاه بین‌المللی تهران/ اطفاء حریق از سوی آتش‌نشانان

به گزارش خبرنگار رکنا، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در خصوص حادثه رخ داده در نمایشگاه تهران به رکنا گفت:این حادثه در ساعت ۱۸:۲۹ دقیقه عصر امروز در یکی از سوله‌های نمایشگاه تهران به وسعت ۴۰۰ متر مربع و در گوشه‌ای صد متری از آن رخ داد.

ملکی در ادامه افزود:با آغاز حریق ، آتش‌نشانان مستقر درنمایشگاه تهران بلافاصله وارد عمل شدند و در ادامه، ۸ ایستگاه دیگر از تهران برای اطفای حریق به آن‌ها ملحق شدند، در نهایت، ۴ ایستگاه با همکاری تیم آتش‌نشانی مستقر در نمایشگاه تهران موفق به کنترل و اطفای حریق شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در خصوص محل آتش‌سوزی توضیح داد: سوله‌ای ۴۰۰ متری که چندین خودروی برقی کوچک مخصوص جابجایی بازدیدکنندگان در آن دچار حریق شده بودند. شدت آتش به حدی بود که به سقف‌های سوله که با ایزوگام پوشیده شده بودند نیز سرایت کرد.

وی افزود: خوشبختانه آتش در حال حاضر به طور کامل اطفا شده و محل تا چند دقیقه دیگر به تیم آتش‌نشانی نمایشگاه تهران تحویل داده خواهد شد. ایستگاه‌های اعزامی نیز به زودی به محل‌های خود بازمی‌گردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران درپایان تأکید کرد: این حادثه هیچ‌گونه تلفات جانی یا مصدومی نداشته و علت اصلی وقوع آن توسط کارشناسان آتش‌نشانی بررسی و اعلام خواهد شد.

 

کدخبر: 1035878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟