این زن را بشناسید / او بازار طلافروشی های مشهد را بهم ریخته بود + عکس

به گزارش رکنا، در پی گزارش های متعددی از سرقت طلا با شیوه کش و روزنی در مشهد،گروهی از افسران کارآزموده دایره تجسس کلانتری آبکوه با هدایت مستقیم سرهنگ روح ا... لطفی(رئیس کلانتری) وارد عمل شدند و با تجزیه و تحلیل های کارشناسی به بازبینی دوربین های مدار بسته در مکان‌های وقوع جرم پرداختند.

با توجه به اهمیت وحساسیت این موضوع، عوامل انتظامی دامنه تحقیقات خود را گسترش دادند و به سرنخ هایی رسیدند که نشان می داد زن جوانی با پوشش چادر مشکی و به بهانه خرید و بازدید، وارد طلا فروشی می شود و در یک لحظه با سوءاستفاده از غفلت طلا فروشی، قطعه ای از طلاها را به شیوه کش و روزنی به سرقت می برد.

 دام هوشیاری طلافروش برای دستگیری زن سارق

با به دست آمدن این سرنخ ها،تصویر زن جوان به مراکز انتظامی و برخی از طلا فروشی های بولوار توس ارسال شد تا باآموزش های پلیسی و بهره گیری از هشدارهای انتظامی، مراقب اموال خود باشند. چند روز بعد از این ماجرا، زن مذکور وارد یکی از طلافروشی های خیابان امام هادی (ع) شد و در حالی که با همان ترفند همیشگی به طلاها دستبرد زد، ناگهان در دام هوشیاری طلافروش افتاد و بدین ترتیب با گزارش ماجرا به نیروهای انتظامی، بلافاصله خودروی گشت به محل رسید و افسران پلیس، زن مذکور را به مقر انتظامی انتقال دادند.این زن که هنوز باور نداشت در چنگ قانون گرفتار شده است، تلاش می کرد تا با انکار ماجرای سرقت، خود را بی گناه جلوه دهد اما طولی نکشید که وی تحت بازجویی های فنی قرار گرفت و راز 5 فقره دستبرد به طلافروشی های نقاط مختلف شهر را فاش کرد.

 با توجه به حساسیت موضوع و با دستور ویژه سردار احمد نگهبان(جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی) افسران دایره تجسس عملیات دستگیری مالخر طلاها را نیز آغاز کردند و او را در بولوار طبرسی شمالی به دام انداختند.بررسی های بیشتر درباره سرقت های احتمالی دیگر این زن جوان که «مریم-پ» نام دارد وارد مرحله جدیدی شده است.

سیدخلیل سجادپور / خراسان

کدخبر: 1034386 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟