واژگونی کوئیک در جاده شریف آباد به ایوانکی با ۶ مصدوم

سعید مجیدی در این باره اظهار کرد: براساس گزارش ارسال شده به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر شهرستان حوالی ساعت ۱۷ امروز مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودروی کوییک در کیلومتر ۱۰ جاده شریف آباد - ایوانکی، بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد و نجات هلال احمر شهرستان گرمسار به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ۶ مصدوم به همراه داشت و حادثه دیدگان پس از انجام اقدامات اولیه و پیش‌بیمارستانی توسط نجاتگران هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی منتقل شدند.

به گزارش ایرنا، واژگونی حدود ۶۰ درصد از حوادث ترافیکی جاده‌های استان سمنان را به خود اختصاص داده و دلیل عمده آن نیز از سوی کارشناسان فراجا، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان ناشی از یکنواختی و کویری بودن راه های ارتباطی این استان است.

گستره جاده های سمنان به اندازه جاده‌های ۶ استان کشور است تا جایی که این استان با ۹۷ هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربع وسعت رتبه ششم کشوری را داراست و در هر ۶۰ دقیقه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه از راه های ارتباطی آن عبور می کنند.

در زمان اوج سفرها نیز در هر ۶۰ دقیقه به طور متوسط بیش از یک هزار و ۲۰۰ دستگاه خودرو از جاده های استان سمنان تردد می کنند که با این حجم قابل توجه، واژگونی وسایل نقلیه یکی از رویدادهای تلخ در این منطقه از کشور به شمار می رود.

کدخبر: 1031878 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟