1 کشته بر اثر تصادف رانندگی در جاده جونقان

به گزارش رکنا، مسعود مثنوی شنبه شب با اعلام این خبر از انجام عملیات سه ساعته برای نجات‌ سه مصدوم در حادثه رانندگی در محور تنگ پردنجان به دوراهی جونقان در عصر امروز خبرداد.

وی اظهارداشت: این حادثه رانندگی بر اثر تصادف یک دستگاه خودروی سواری پیکان با موانع و تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو۲۰۶ با خودروی سواری پژو ۴۰۵ و خودروی سواری سمند در تنگ پردنجان به دوراهی جونقان روی پل رخ داد.

وی گفت: یک تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات شهدای پردنجان شامل چهار نیروی عملیاتی به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.

به گفته مثنوی، نیروهای امدادی با رهاسازی ۲ مصدوم پیکان، یک نفر از مصدومان را پس از انجام عملیات احیا، توسط آمبولانس هلال احمر به بیمارستان سیدالشهداء(ع) فارسان منتقل کردند و مصدوم دیگر خودروی پیکان و یک مصدوم پژو نیز توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

چهارمحال و بختیاری دارای ۲۷۰ کیلومتر بزرگراه، ۷۵۸ کیلومتر راه اصلی، ۲۹۱ کیلومتر راه فرعی و ۲ هزار و ۳۷۱ کیلومتر راه روستایی است که جاده ترانزیت شهرکرد به خوزستان (بروجن به لردگان) به‌ عنوان یکی از محورهای شریانی و ترانزیت کشور در مسیر ارتباطی استان‌های فلات مرکزی ایران به بنادر جنوب‌غرب و جنوب کشور است که روزانه بیش از ۳۸ هزار تردد در این محور انجام می‌شود.

کدخبر: 1030659 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟