مردی زنش را کشت و بیهوش شد / جنایت هولناک در شهریار فاش شد + عکس

به گزارش رکنا،  رسیدگی به این پرونده جنایی از ساعت ۱۲ و۳۰ دقیقه 14 مرداد از وقتی شروع شد که حین گشت زنی ماموران کلانتری در یکی از محله های شهریار کشف جسد یک زن درکنار خیابان به ماموران گزارش می‌شود واین درحالی بود که گشت کلانتری در نزدیکی جسد قرار داشت.

جسد متعلق به زن جوانی بود که از ناحیه گردن و سروصورت  به شدت زخمی شده بود و پیکرش غرق در خون بود.

ماموران حین بررسی صحنه کشف جسد  به خودروی پراید سیاه رنگی که درنزدیکی آنجا قرار داشت مظنون شدند.

وقتی سراغ خودرو رفتند با درهای باز خودرو روبرو شدند درحالیکه به نظر می‌رسید راننده خودرو در کف زمین بیهوش افتاده است.

لکه خون  در کف خودرو پیدا بود راننده که دقایقی بعد به هوش آمد مدعی شد که جسد کنار خیابان همسرش است.

بازپرس کشیک  هم که قتل خیلی زود خودش رابه صحنه جنایت رساند و در نخستین گام دستور داد جسد زن جوان به پزشکی قانونی منتقل شود.

متهم پس از اعتراف به جنایتی که مرتکب شده است  در تشریح  قتل همسرش گفت:از مدتی قبل با هم اختلاف زناشویی داشتیم  که بیشتر بر سر مواد مخدر بود تا اینکه هنگام بیرون رفتن از خانه در خودرو باهم جروبحث مان شد بگو مگو هایمان بالاگرفت طوری که دیگر نتواستم خودم را کنترل کنم من در پشت فرمان نشسته بودم و او در سمت شاگرد،آنقدر عصبانی بودم  که سرش را محکم به ستون خورو کوباندم ،سر و صورتش خونی شده بود ترسیده بودم و نمی‌دانستم چه کارکنم تصمیم گرفتم جسد همسرم را درکنار خیابان بیندازم و متواری شوم اما پلیس سر رسید و ماجرا لو رفت.

پس از اظهارات تکان دهنده متهم وی به اتهام قتل عمد بازداشت شد و پس از تکمیل پرونده به دادسرا و در زندان منتقل خواهد شد این متهم به زودی  در صف محاکمه قرار خواهد گرفت.

کدخبر: 1027474 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟