5 روز تجاوز به دختر تهرانی در کارگاه جوراب بافی / پسر جوان چگونه تبرئه شد + جزییات

به گزارش رکنا، رسیدگی به این پرونده از مرداد ماه سال گذشته با شکایت دختر ۱۸ ساله‌ای به نام رومینا آغاز شد.

 وی که به پلیس آگاهی ورامین رفته بود از پسر ۲۵ ساله به نام بردیا شکایت کرد.

این دختر در تشریح ماجرا گفت: 4 روز قبل همراه یکی از دوستانم برای تفریح به پارک رفته بودم که با بردیا آشنا شدم. او به من پیشنهاد ازدواج داد و به بهانه رفتن به گردش از من خواست سوار ماشینش شوم .اما او مرا به کارگاه جوراب بافی در حاشیه ورامین برد و ۴ شبانه روز مرا آزار داد. تا اینکه توانستم از دستش فرار کنم .

با این شکایت ماموران به ردیابی پسر جوان پرداختند و وی را بازداشت کردند. اما بردیا اظهارات دیگری را مطرح کرد و مدعی شد رومینا با میل خودش همراه وی به کارگاه جوراب بافی عمویش رفته و چند شبی را آنجا مانده است . در حالی که پسر جوان منکر آزار دخترجوان بود برای وی به اتهام آدم ربایی ، حبس غیرقانونی و تجاوز به عنف کیفرخواست صادر  و پرونده اش به شعبه ۱۱ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا از خود دفاع کند.

در دادگاه

 در این جلسه دختر جوان به تشریح ماجرا پرداخت اما اظهارات متناقضی را مطرح کرد.

 وی این بار گفت :بردیا با تهدید چاقو مرا سوار موتور کرد و به کارگاه متروکه برد .او ۵ شبانه روز مرا آزار داد و شکنجه کرد تا اینکه توانستم از دست او بگریزم .من برایش تقاضای اشد مجازات دارد .

وقتی متهم روبه روی قضات ایستاد هیچ کدام از اتهاماتش را نپذیرفت .

وی گفت :همراه دوستانم در پارک بودم که رومینا و دوستش هم به آنجا آمدند. وقتی دوستانم پارک را ترک کردند رومینا سراغم آمد و سر صحبت را باز کرد.او می‌گفت پدرش به شیشه اعتیاد دارد و در خانه شرایط بدی را می‌گذراند .با اصرار خواست تا برای چند روز همراهم به خانه‌مان بیاید .اما به او گفتم نمی‌توانم او را به خانه ببرم .رومینا اصرار کرد تا اینکه او را به کارگاه جوراب بافی عمویم بردم .در چهار شبانه روزی که او در کارگاه بود من در خانه‌مان حضور داشتم و فقط عصرها به آنجا می‌رفتند  و برایش غذا می‌بردم .من اصلاً او را آزار نداده‌ام و هیچ کدام از اتهامهایم را قبول ندارم .

وی ادامه داد: این دختر و  خانواده‌اش قصد اخاذی از من را دارند.من به تازگی متوجه شده‌ام او قبلاً هم از چند نفر چنین شکایتی را مطرح کرده بود.

 با ادعای متهم ،قضات به بررسی پرونده پرداختند و دریافتند یک ماه و نیم قبل از این شکایت، رومینا از پسر جوانی شکایتی را مبنی بر تجاوز مطرح کرده و سپس در دادسرا اعلام گذشت کرده بود.همچنین یک سال قبل نیزشکایتی مبنی بر آدم ربایی را از مردی جوان مطرح کرده بود اما با تحقیقات پلیسی برای متهم قرار منع تعقیب صادر شده است.

 با به دست آمدن اطلاعات جدید قضات دادگاه برای بردیا به اتهام آدم ربایی و حبس غیرقانونی قرار منع تعقیب صادر کردند. قضات دادگاه اتهام بردیا را از تجاوز  به عنف به رابطه نامشروع تغییر داده و و دستور فک قرار بازداشت وی را صادر کردند.

 در جلسه دادگاه بردیا گفت :باور کنید در مدتی که رومینا در کارگاه عمویم بود من حتی به او دست هم نزدم .او به قصد اخاذی چنین شکایتی را علیه من مطرح کرده‌است.من در روزهایی که در بازداشت گذراندم بسیار اذیت شدم و حالا تقاضای کمک دارم.

 سپس محمد شمس، وکیل متهم ، در جایگاه ویژه‌ ایستاد و گفت : بررسی پرونده دختر جوان نشان می‌دهد او قبلاً نیز چنین شکایت‌های مشابهی را مطرح کرده بود. به نظر می‌رسد او قصد اخاذی از موکلم را داشته باشد. او اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرده  ودر دادسرا گفته بردیا او را سوار ماشین کرده و به زور به کارگاه برده .اما حالا مدعی است موکلم با موتور او را به کارگاه برده است .شاکی در دادسرا اظهار داشته 4 روز در کارگاه زندانی بوده اما حالا مدعی است 5 روز را آنجا گذرانده است. با توجه به اظهارات ضد و نقیض این دختر  و همچنین سابقه شکایت‌های قبلی وی تقاضا دارم تا قضات دادگاه در مجازات موکلم تخفیف قائل شوند.

 در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

کدخبر: 1013233 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟