تبهکاری زیرزمینی یک زن در مشهد / او با دزدها رفت و آمد داشت

به گزارش رکنا ، در پی کسب اخباری مبنی بر فروش مواد مخدر در قبال خرید لوازم سرقتی که توسط یک زن در مشهد صورت می گرفت،گروه مشترکی از نیروهای دایره تجسس و مبارزه با مواد مخدر با دستور مستقیم سرهنگ محمد فیاضی(رئیس کلانتری الهیه)وارد عملیات شدند و منزل این زن را به طور نامحسوس محاصره کردند .

آن ها بعد از اطمینان از ارتکاب اعمال مجرمانه بلافاصله مراتب را به قاضی یساقی اطلاع دادند و بدین ترتیب با هماهنگی های قضایی وارد منزل این قاچاقچی محلی شدند.اما صحنه حیرت آوری از کالاهای سرقتی مقابل دیدگان نیروی انتظامی قرارگرفت.

بررسی های ماموران نشان داد که زن مذکور به طور گسترده در زمینه خرید و فروش مواد مخدر و اموال سرقتی فعالیت دارد. در بازرسی از این مکان،علاوه بر مقادیری شیشه و کریستال ،تعداد زیادی اموال مسروقه مانند 39 دستگاه گوشی تلفن،6دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه به همراه زاپاس ،ضبط و موتورشارژی کودک و ... کشف شد که از اعمال مجرمانه وی حکایت داشت.

همزمان با انتقال لوازم سرقتی به کلانتری ،منزل این متهم نیز با دستور قضایی پلمب شد و رسیدگی به این پرونده در شعبه 906 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد ادامه یافت.

سید خلیلی سجاد پور / خراسان

کدخبر: 1003774 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟