میخوای تو کمتر از 5 دقیقه جم موبایل لجند بخری؟ اوریکس گیم و امتحان کن!!

 دانلود بازی رایگان است اما، برای پیشبرد سطح بازی لازمه که محدودیت‌هایی را از سر راه خود بردارید و این امکان پذیر نیست، مگر با خرید مهمترین آیتم بازی که شما گیمرها آن را با نام الماس یا GEM موبایل لجند می‌ شناسید. همونطور که می‌دونید، خریدهای درون برنامه‌ای بازی‌های مختلف بدلیل مسائل سیاسی، در ایران تحریم شده و تنها راه، خرید از فروشگاه‌   های معتبر مجازی می‌باشد. پیشنهاد می‌کنم خرید جم موبایل لجند اورجینال را فقط از فروشگاه قانونی ORIXGAME تهیه کنید تا ضمن برخورداری از قیمت‌ های ارزان این فروشگاه، در کمتر از 5 دقیقه آن را در اکانت خود تحویل بگیرید. در ادامه این مطلب با من همراه باش.

  • ویژگی های بازی موبایل لجند
  • چگونگی خرید دایموند موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم
  • چطوری الماس رایگان به دست بیاریم؟
  • خرید پک هفتگی ارزان در فروشگاه اوریکس گیم
  • چرا فروشگاه اوریکس‌ گیم معتبر است؟

ویژگی‌های بازی موبایل لجند

1- شرکت در نبردهای آنلاین ۵ در مقابل ۵ با کاربران سراسر جهان

2- گرافیک سه بعدی زیبا و آیتم‌های متنوع جذابیت

3- برگزاری رویدادها و مسابقات مختلف از جمله مسابقات جهانی، لیگ‌ها و مسابقات منطقه‌ای

4- وجود شخصیت‌های زیاد و متنوع با قدرت‌های منحصر با فرد در بازی

چگونگی خرید دایموند موبایل لجند از فروشگاه اوریکس گیم

در فروشگاه اوریکس گیم، شما می‌تونید تنها با وارد کردن آیدی و زون آیدی بازی خود در کادر مربوطه، سفارش خودتون و ثبت و تکمیل کنید، و بعد از آن در فاصله زمانی کمتر از 5 دقیقه جم‌های خریداری شده را در اکانت خود تحویل بگیرید. در این روش شارژ بازی، شما دیگر نگران از دست دادن حساب کاربری یا لو رفتن اطلاعاتی مانند جیمیل و رمز نیستید. فروشگاه اوریکس گیم توانسته به طور مستقیم و با حذف واسطه‌ها، GEM Mobile Legend را در بسته‌های متنوع و با قیمتی ارزانتر از سایر فروشگاه‌ها در اختیارتون قرار بده تا شما دغدغه‌ای از بابت قیمت و یا تحویل دایموند نداشته باشید. خرید جم موبایل لجند، دستیابی به یک سری آیتم‌ها رو برای شما باز می‌کنه که برخی از آن‌ها عبارتند از:

شخصی سازی کاراکتر و افزایش قدرت آن

افزایش قدرت سلاح‌های بازی و خرید اسکین‌های جذاب

باز کردن قفل هیروها و خرید قهرمانان خاص در بازی

فعال سازی ماموریت‌ها و ایونت‌های دوره‌ای در بازی موبایل لجند

A logo with wings and a planet in the background Description automatically generated

چطوری الماس رایگان به دست بیاریم؟

دریافت جم رایگان غیر ممکن نیست اما سخت و زمان‌بر است. راه‌های مختلفی برای به دست آوردن جم رایگان وجود دارد که عبارتند از:

1- شرکت در مسابقات، ایونت‌ها و تورنومنت‌های بازی که در صورت برنده شدن به شما مقداری الماس هدیه می‌دهد.

2- تماشای بازی‌ها از داخل بازی

3- استریم کردن بازی خود و جذب فالوور

4- مراجعه به صفحه شبکه ‌های اجتماعی اوریکس‌ گیم است که علاوه بر اطلاع از اخبار، گیم پلی ها و آفرهای ویژه می‌تونید از کدهای تخفیف، یوسی رایگان و ... استفاده کنید.

خرید پک هفتگی ارزان در فروشگاه اوریکس گیم

یکی از اشتراک‌ های جذاب و محبوب در بین کاربران بازی موبایل لجند، خرید پک هفتگی موبایل لجند می‌باشد. قیمت پک هفتگی موبایل لجند در فروشگاه اوریکس‌ گیم، بسیار ارزان و با حداقل سود محاسبه شده است و واریز این پک تنها با آیدی عددی بازی و در کمتر از 5 دقیقه صورت می‌گیرد. با خرید جم هفتگی در همان ابتدا 80 جم به اکانت شما واریز می‌شود و روزانه با کالکت کردن 20 جم، در مجموع یک هفته 220 الماس به دست آورید.

A screenshot of a video game Description automatically generated

چرا فروشگاه اوریکس ‌گیم معتبر است؟

اعتبار یک فروشگاه به داشتن نماد اعتماد (اینماد) و همچنین لوگوی طلایی ساماندهی می‌باشد. ارائه محصولات اورجینال، قیمت پایین محصولات، واریز سریع و پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته نیز از دیگر آیتم‌های یک فروشگاه معتبر است. فروشگاه اوریکس‌ گیم با داشتن تمامی موارد بالا، بهترین و معتبرترین سایت برای خرید کلیه محصولات گیمینگ می‌باشد. پس با خیال راحت خریدهای خود را به ما بسپارید و در کنار ما یک بازی لذت بخش را تجربه کنید.

کدخبر: 1044142 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟