درآمد تریدر فارکس در ایران

 

در این مقاله در کنار شما هستیم تا به بررسی میزان درآمد تریدر فارکس در ایران پرداخته و نکات لازم در این باره و عوامل موثر بر آن را برای شما بازگو کنیم. اینکه درآمد فارکس چقدره به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت که قرار است این عوامل را نیز بررسی کرده و در نهایت به یک جمع‌بندی برسیم که آیا فارکس می‌تواند تبدیل به شغلی با درآمد بسیار بالا برای کاربران ایرانی شود یا خیر.

البته برای بررسی چالش‌های رسیدن به درآمد بالا در بازار فارکس نیاز است تا تحقیق بیشتری انجام شود و شما باید برای منظور از مقالات بیشتری در زمینه آموزش رایگان فارکس استفاده کنید. همچنین دریک دوره آموزش فارکس یا یک دوره آموزش ارز دیجیتال هم معمولاً نکات لازم برای بالاتر بردن درآمد در این بازار در اختیار شما قرار می‌گیرد که با دقت به آنها می‌توانید از حداکثر ظرفیت بازار فارکس استفاده نمایید.

درآمد فارکس چقدره؟

قبل از هر چیزی باید درباره پتانسیل درآمدزایی در بازار فارکس صحبت کنیم و اصلاً به این موضوع بپردازیم که جدا از تمام فاکتورهای موجود درآمد فارکس چقدره و سرمایه‌گذاران در این بازار به چه میزان درآمدی می‌توانند برسند. بازار فارکس هرچند با نوسانات خیلی زیادی نسبت به بازارهای مالی مانند بازار ارز دیجیتال همراه نیست اما به دلیل ورود معامله‌گران با حجم معاملاتی بسیار بالا انتظار سودآوری قابل توجهی از این بازار در معاملات می‌رود.

هر پیپ استاندارد با یک لات معامله در بازار فارکس ۱۰ دلار سود را برای معامله‌گران رقم می‌زند و در صورتی که شما تنها یک نوسان ۱۰۰ پیپی را هر روز تنها با یک لات معامله به دست آورید، ۱۰۰۰ دلار سود به جیب شما واریز خواهد شد. این سود با ورود با حجم ۱۰۰ لاتی به ۱۰۰ هزار دلار افزایش پیدا خواهد کرد. 

ملاحظه می‌کنید که پتانسیل سودآوری بسیار بالایی را برای بازار فارکس متصور هستیم و حتی رسیدن به چنین سودهایی نیاز به سرمایه‌های خیلی هنگفتی هم ندارد. به دلیل امکان استفاده از لوریج‌های تا ۳۰۰۰ برابر سرمایه اولیه، عملاً کاربران می‌توانند حتی با سرمایه اولیه پایین هم با حجم بالا معاملات خود را در بازار فارکس انجام دهند.

در این بین چالش اساسی استفاده از روش‌های تحلیل تکنیکال قدرتمند برای رسیدن به سودهای جذاب این چنینی است.

 

Page 44   Robot Trade Investment Images  Free Download on Freepik

عوامل موثر بر درآمد فارکس

 در بالا به این نتیجه رسیدیم که پتانسیل بازار فارکس برای رسیدن به سود بسیار زیاد است اما نکته مهم اینجاست که چگونه می‌توانیم چنین سودی را برای خود رقم بزنیم و چه عواملی می‌توانند در درآمد تریدر فارکس در ایران تاثیر داشته باشند. در واقع اگر بخواهیم یک پاسخ منطقی برای درآمد ترید در فارکس و اینکه درآمد فارکس چقدره داشته باشیم لازم است تا عوامل موثر برای درآمد را مورد بررسی و آنالیز قرار داده و سپس هر یک از این بررسی‌ها را به صورت جداگانه برای تک تک تریدرها ارزیابی نماییم. در مجموع سه ویژگی اصلی وجود دارد که بیشترین میزان تاثیرگذاری بر روی درآمد تریدر در فارکس در ایران خواهد داشت که در ادامه هر یک از این موارد را به صورت جداگانه با هم مورد بررسی قرار می‌دهیم.

1- تجربه و مهارت

در درجه اول باید به تجربه و مهارت معامله‌گری در بازار فارکس اشاره کنیم. هر چقدر کاربر تجربه معاملاتی بیشتری داشته باشد امکان رسیدن به سود و درآمد بالا برای آن احتمال بیشتری خواهد داشت. دقت کنید که ما درباره ‌های تحلیل تکنیکال صحبت نمی‌کنیم بلکه منظور ما از این بخش مهارت و تسلط استفاده از این روش‌ها در بازار است. به عنوان مثال ممکن است فردی به بهترین روش‌های مدرن معاملاتی تکنیکالی در بازار فارکس احاطه داشته باشد اما تسلط کافی برای استفاده از آنها را در بازار نداشته اما در مقابل کسی باشد که تنها با اندیکاتور مکدی در حال معامله در بازار فارکس بوده و به دلیل تسلط بسیار بالا سودآوری قابل توجهی از آن برای خود ایجاد نماید. بنابراین میزان تجربه و تسلط استفاده از یک روش معاملاتی را می‌توانیم عامل بسیار مهمی در بالا رفتن درآمد تریدر در فارکس در ایران در نظر بگیریم.

متاسفانه بسیاری از تریدرهای ایرانی معمولاً تمرکز کافی روی یک روش معاملاتی نداشته و با استفاده از چندین روش و عدم تسلط به هیچ کدام از آنها نمی‌توانند شرایط خوبی را از این بابت برای خود رقم بزنند. 

2- سبک معاملاتی

 سبک‌های معاملاتی بسیار متنوعی در بازار فارکس وجود دارد که هر یک شرایط و ویژگی‌های خاص خود را دارند. اینکه درآمد فارکس چقدره و درآمد تریدر فارکس در ایران به نوعی به نوع سبک معاملاتی تریدر هم بستگی دارد. از روش‌های تحلیل اندیکاتوری گرفته تا پرایس اکشن کلاسیک و پرایس اکشن مدرن همگی روش‌های معاملاتی هستند که قدرت متفاوتی برای شکار فرصت‌های معاملاتی در بازار فارکس را یجاد می‌کنند.

3- سرمایه اولیه

در نهایت باید به سرمایه اولیه هم به عنوان یک ویژگی و فاکتور مهم در میزان درآمد تریدر فارکس در ایران بپردازیم. هر چقدر سرمایه اولیه تریدر بیشتر باشد، امکان استفاده از فرصت‌های معاملاتی بیشتری را خواهد داشت و می‌تواند احتمال موفقیت بیشتری را برای خود رقم بزند. البته بالا بودن سرمایه اولیه به تنهایی نمی‌تواند تضمین کننده موفقیت معامله‌گران در بازار باشد و لازم است تا در این باره نهایت دقت را داشته باشید. اما به هر حال سرمایه اولیه تاثیر بسیار زیادی روی بحث روانشناسی و مدیریت سرمایه تریدر داشته و می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در میزان درآمد تریدر در فارکس در ایران داشته باشد. 

Why Trade Forex Could Be Your Best Investment Opportunity

درآمد تریدر فارکس در ایران

 اگر بخواهیم تنها به تریدرهای موفق در بازار فارکس بپردازیم میزان درآمد قابل توجه ۲۰ تا ۳۰ درصدی را در هر ماه می‌توانیم برای آنها متصور باشیم. در حال حاضر تریدرهای ایرانی که سابقه طولانی در بازار فارکس داشته و به درآمد ثابت و پایدار در این بازار رسیده باشد می‌تواند حدود ۲۰ تا ۳۰ درصد سرمایه در دسترس خود را در هر ماه از این بازار بیرون بکشد که سود بسیار جذابی است. این موضوع می‌تواند هدف اصلی تمام تریدرهای ایرانی در معاملات بازار فارکس باشد که در استفاده از خدمات بهترین آموزشگاه فارکس در تهران در ایران و شرکت در یک دوره آموزش ترید می‌توان به این مهم دست یافت.

 

کدخبر: 998858 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟