تلویزیون سامسونگ CU8000 محبوب ترین LED با وضوح تصویر عالی

 

سامسونگ یکی از سه قطب بزرگ تلویزیون در سراسر جهان است و چند سالی است که با ارائه بهترین عملکرد در قیمت و کیفیت، توانسته همواره تلویزیون‌هایش را در صدر جدول نگه دارد. تلویزیون سامسونگ CU8000 اقتصادی ترین مدل سری 8 این برند در سال 2023 است که با توجه به قیمت مناسبش، ارزش خرید بالایی دارد و در میان پرفروش‌های این سال، توانسته جایگاه بالایی را ازآن خود کند. می‌توان گفت که سامسونگ این تلویزیون اقتصادی را به مجموعه ای از امکانات مجهز کرده که بیش از پیش آن را دوست داشتنی ساخته اند. در این بخش از نقد و بررسی می خواهیم نگاهی بیندازیم به قابلیت های تصویری اش و اینکه چگونه یک تلویزیون مقرون به صرفه سامسونگ توانسته تا این حد به هوشمند کردن زندگی شما کمک کند.

قیمت، که به عنوان قهرمان اصلی وارد میدان می شود، طرف دیگر ماجرای تلویزیون سامسونگ CU8000 است و به نوعی می‌توان گفت نقطه عطف این مدل به شمار می‌آید و در مقایسه با همرده هایش حتی تلویزیون CU8500، در رده ایده آل تری قرار دارد. به باور ما، تلویزیون سری 8 سامسونگ در کنار ارزان قیمت بودنش، پیروز میدان است.

در صفحه تلویزیون سامسونگ پیشنهادی با بودجه مختلف از وبسایت دلگرم، پرطرفدارترین نمایشگرهای این برند معرفی شده‌اند که تلویزیون سامسونگ CU8000 نیز یکی از آن‌ها می‌باشد برای بررسی بیشتر این مدل‌های می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید و تلویزیون های پرفروش سامسونگ را بیشتر بررسی کنید. برای اطلاع از قیمت و خرید cu8000 می توانید به وبسایت افرالند مراجعه نمایید.

همانطور که می دانید، در خرید تلویزیون قبل از هر چیز به کیفیت تصویر آن دقت می‌کنیم به همین دلیل سامسونگ نیز در تمام مدل هایش آن را در اولویت قرار داده و به خصوص در این تلویزیون سری 8، سعی کرده با ویژگی‌هایی مانند HDR، 1 میلیارد رنگ زنده و پردازنده قدرتمند کریستال 4K، کاربرانش را راضی نگه دارد. در بحث طراحی، داستان کمی متفاوت است! این برند به معنای واقعی طراحی تلویزیون سی یو 8000 را ارتقا داده و با AirSlim، جلوه ای دیگر به آن بخشیده است که توانایی تبدیل شدن به ستاره ای نوظهور در دنیای تلویزیون‌ها را خواهد داشت.

قیمت، همچنان حرف اول را می زند!

به رهبری تلویزیون های کریستال، سامسونگ خوش قیمت‌ترین مدل هایش را هر ساله روانه بازار می‌کند که نقش پررنگی در بالابردن درصد فروش تلویزیون هایش دارند. مدلی که اکنون پیش رو داریم تقابل جذابی است از قیمت مناسب و امکانات به روز؛ پس از تلویزیون CU7000 که ارزان قیمت ترینِ این سال است، اکنون تلویزیون CU8000 می تواند در رتبه دوم قرار بگیرد که با کیفیت تصویر 4K، رفرش ریت 60 هرتز و سیستم عامل Tizen انتخاب ایده آل برای کاربرانی است که محور اصلی خریدشان، قیمت پایین می‌باشد؛ در مقابله با این محصول، شرکت ال جی نیز مدل هایی مانند UR8000 را روانه بازار کرده که می توان گفت هر دو در یک رده قرار دارند و در طراحی و ساخت نیز بی شباهت به یکدیگر نیستند.

طراحی تلویزیون cu8000 سامسونگ

سامسونگ به خوبی توانسته در تلویزیون CU8000 شایستگی‌های خودش را اثبات کند از این رو اگر شما به یک صفحه نمایش تخت برای تماشای فیلم و سریال‌های مورد علاقه تان نیاز دارید این مدل می‌تواند انتخاب خوبی باشد و یا اگر خواهان تلویزیونی هستید که تا چند سال بعد نیز از داشتن آن خیالتان راحت باشد و در تمام جنبه های هوشمند و پیشرفت تکنولوژی نیز یک امپراطوری تمام عیار باشد، می‌توانید به این محصول تکیه کنید؛ البته بدون اینکه در آن خبری از قیمت‌های نجومی باشد.

سامسونگ و خلاقیتش در تصویر

تلویزیون CU8000، گزینه جذابی برای طرفداران فیلم و سریال است چونکه در صفحه نمایش LED خودش، نوید میلیاردها رنگ زنده را می‌دهد و همین توانسته آن را به یک اثر هنری در میان مدل های 2023 تبدیل کند. همانطور که انتظار داشتیم، پردازنده تصویر از نوع Crystal 4K است و نرخ تازه سازی محتوا نیز 60 هرتز تعیین شده پس در پردازش و تجزیه و تحلیل تصویر دست بالایی دارد اما در بخش گیمینگ کم می‌آورد که همین باعث شده گیمرها برای خرید آن دست نگه دارند و به سراغ مدل های بالارده تر مانند کیولدها بروند.

یک حقیقت آشکار که در بحث صفحه نمایش تلویزیون‌های سامسونگ وجود دارد این است که این برند در دنیای خودش منحصر بفرد است اما در مقایسه با دیگر سازنده‌ها مانند سونی نمی‌تواند حرف اول را بزند به همین دلیل اگر این تلویزیون را با همرده اش مانند X80L مقایسه کنیم ممکن است نمره پایین تری بگیرد. با تمامی این اوصاف، تلویزیون CU8000 انتخابی ایده آل برای خرید و استفاده های روزانه است که هر کدام از ما در منزل یا محیط کار نیاز داریم.

مهارت های سامسونگ در طراحی تلویزیون CU8000

تلویزیون‌های جدید سامسونگ، روشن‌تر، بزرگتر و بهتر طراحی شده اند اما تنوع بالا در سایزبندی و شکل و شمایل آن هاست که باعث شده باور کنیم این شرکت به معنای واقعی سنگ تمام گذاشته. تلویزیون CU8000 یک صفحه نمایش مدرن با فریم بسیار باریک و پایه های جانبی است که سامسونگ برای طراحی آن عنوان AirSlim را انتخاب کرده؛ یعنی ظاهری آراسته و فریم نازک که به خوبی بر روی دیوار نصب می شود. اما بخش جالب ماجرا این است که مدل CU8500 نیز به عنوان چهره ای دیگر از این تلویزیون اما با پایه مرکزی روانه بازار شد؛ پس اکنون معنای واقعی تنوع در تلویزیون های سامسونگ را به خوبی درک می کنیم.

طراحی تلویزیون CU8000

جالب است بدانید که سامسونک بر سر حرف خود مانده و در کنار اینکه پرچمدارهایش را با باریک‌ترین نما دیزاین کرده؛ همچنین تلویزیونی مانند CU8000 آن نیز ضخامتی کمتر از رقبا دارد؛ به عنوان مثال ضخامت 25 میلی متری این تلویزیون در مقایسه با 57 میلی متری تلویزیون UR8000 ال جی، به راستی چشمگیر است.

در همین بخش طراحی جا دارد اشاره ای داشته باشیم به ریموت کنترل پیشرفته امسال سامسونگ که ترکیبی ست از تکنولوژی و خلاقیت؛ این ریموت کوچک، قابلیت شارژ با کابل USB یا نور خورشید را دارد؛ همچنین با دکمه‌های دسترسی سریع در مدت زمان کمتری شما را به آنچه از تلویزیون می‌خواهید می‌رساند. این ریموت در سال جدید با شکل و شمایلی نو و رابط کاربری دوست داشتنی، شروعی تازه در تلویزیون CU8000 داشته است.

جمع بندی

تلویزیون های LED سامسونگ در حال حاضر ارزان‌ترین و اقتصادی ترین مدل های موجود در بازار هستند که سرشار از ویژگی های متنوع در زمینه های تصویر، اسمارت و بازی می باشند. تلویزیون سامسونگ CU8000 بهترین مدل اقتصادی این شرکت در سال جدید است که از لحاظ قیمت توانسته هر کاربری را برای خرید وسوسه کند. با توجه به اهمیت کیفیت تصویر، سامسونگ وضوحی بی نهایت را به لطف فورکی و فناوری Crystal برای سی یو 8000 تعریف کرده و یک پردازنده را نیز به عنوان نیروی کمکی در این بخش مستقر ساخته، از طرفی دیگر طراحی مینیمال و شیک این تلویزیون جلوه ای از شکوه را به دکوراسیون اتاق شما اضافه می کند. فراموش نکنید می توانید این محصول را با قیمتی مناسب از فروشگاه افرالند تهیه نمایید.

 

کدخبر: 891465 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟