آدام مرادی تریدر معروف سرپرستی صد کودک نیازمند را برعهده گرفت

 

آدام مرادی مدرس و ترید معروف ارزهای کریپتو، صد کودک بی بضاعت را به فرزند خواندگی پذیرفت.

مراقبت، درک، تأمین نیازهای مادی و فراهم کردن امکانات زندگی از نیازهای اساسی کودک در خانواده است؛ اما کودکان بی سرپرست و بدسرپرست از این نعمت بی بهره اند. غم و اندوه و ناراحتی ناشی از فقدان خانواده، این کودکان را در معرض اختلالات روانی مانند افسردگی و اضطراب قرار می دهد، که پیامدهای مخرب جبران ناپذیری در زندگی آن ها خواهد داشت.

کودکانی که از فقدان خانواده یا به دلیل وجود خانواده های نامناسب و بد رنج می برند، ممکن است نه تنها از تحصیل، بلکه در تمام مراحل پیشرفت زندگی خود باز بمانند. همچنین به احتمال زیاد این کودکان در آینده دچار بحران شخصیت و ناتوانی در برقراری ارتباط با اطرافیان خود شوند.

آدام مرادی تریدر معروف و مدرس ارزهای کریپتو و فارکس به جهت کمک به این کودکان به امید داشتن آینده بهتر، سرپرستی صد کودک بی بضاعت و یتیم را بر عهده گرفت.

کودکان یتیم یا کودکان بدسرپرست به مرور زمان دچار افسردگی، اعتیاد ترسناک، ترس و دلهره، گریه های شبانه، شب ادراری، عدم اعتماد به نفس، وابستگی مداوم به افراد مختلف و دچار ناتوانی برای برقراری با محیط اجتماعی خواهند شد. اگر در همان اوایل کودکی دست آن ها را بگیریم، دچار چنین مشکلات روحی و روانی نمی شوند و می توانند آینده خود را بسازند.

در این مقاله می‌خواهم شما را با یکی از تاثیرگذارترین افراد در حوزه ارزهای دیجیتال و فارکس آشنا کنم، که دست حمایت به سمت کودکان نیازمند دراز کرده تا کمی تسکین درد و اندوه این کودکان باشد.

مروری بر تحصیلات و فعالیت های آدام مرادی در گذشته

آدام مرادی پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه در رشته ادبیات، با شور و شوق فراوان وارد بازار بورس و طلا شد. در نهایت به دلیل عدم مهارت و دانش کافی در این بازار، متحمل ضرر سنگینی شد و سرمایه خود را از دست داد.

آدام پس از این ناکامی بزرگ، برای ادامه تحصیل وارد دانشگاه UPM مالزی شد و در سال 2020 در رشته مدیریت بازرگانی با گرایش بازاریابی فارغ التحصیل شد. پس از فارغ التحصیلی، آدام به عنوان یک معامله گر حرفه ای وارد بازار ارز دیجیتال و فارکس شد و اکنون یکی از موفق ترین تریدرهای بازار ارزهای خارجی است.

آدام با کسب موفقیت های بیشتر و تحقق خواسته های خود تصمیم گرفت تجربه و موفقیت خود در بازار جهانی ارز و روش های مختلف تجارت سودآور در این حوزه را با سایر علاقمندان به این بازارها به اشتراک بگذارد. از این رو وب سایت آموزشی اوآموز را به منظور تدریس نحوه ترید در بازار ارزها را راه اندازی کرد، شما می توانید پکیج های آموزشی ترید ارزهای کریپتو و فارکس را از این وب سایت تهیه کنید؛ برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

آدام در این سایت به آموزش استراتژی ها و ارائه روش های نوین ترید ارز دیجیتال و بازارهای فارکس می پردازد. در حالی که آدام در حال حاضر مشغول به آموزش مهارت های ترید در بازارهای جهانی ارز است، اما گاهی اوقات قیمت ارز دیجیتال و فارکس را بر اساس نمودارها و تحلیل تکنیکال نیز پیش بینی می کند. جالب است بدانید که تمام پول دریافتی از این دوره ها صرف فعالیت های بشردوستانه و خیریه می شود.

در این مطلب می خواهم مجموعه ای از فعالیت های بشردوستانه آدام مرادی، چهره معروف در حوزه بازار ارز کریپتو را به شما معرفی کنم.

آدام مرادی

 

حمایت از کودکان یتیم و بی بضاعت توسط آدام مرادی

آدام مرادی در حال حاضر به دلیل حمایت از کودکان نیازمند به عنوان یکی از چهره های نامی و محبوب فعالیت های انسان دوستانه شناخته شده است. او در اقدامی انسان‌دوستانه سرپرستی صد کودک آسیب دیده و یتیم را برعهده گرفت؛ به همین دلیل لقب پدر صد و یک فرزند را به او داده اند.

امنیت عاطفی و امنیت مالی یکی از مهم ترین و ضروری ترین نیازهای هر کودکی است، که مادر و پدر بخش مهمی از این امنیت را تامین می کنند. اما گاهی اوقات اتفاقاتی در زندگی انسان ها رخ می دهد، که از داشتن این امنیت محروم می شوند. طبق آمار در حال حاضر بیش از 26 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در سطح کشور وجود دارد. توجه داشته باشید صرفاً کودکانی که پدر و مادر خود را بر اثر مرگ از دست داده اند یتیم محسوب نمی شوند؛ برخی کودکان با وجود داشتن پدر و مادر در رنج و تاریکی زندگی می کنند. کم نیستند پدر و مادرهایی که در قید حیات هستند اما به وظایف خود در قبال فرزندان خود پایبند نیستند و با جهل و حماقت فرزندان خود را به دردسر می اندازند.

کودکان زیادی روزهایشان را در حسرت داشتن گرمی حضور پدر و مادر در کانون خانواده به سر می برند، اما دریغ از ذره ای محبت و حس امنیت! آن ها در رویاهایشان هر روز ساعت ها منتظرند تا لحظاتی پر از آرامش و شادی را در کنار پدر و مادر خود سپری کند.؛ اما هرگز گرمی و حضور خانواده و پدر و مادر را حس نکرده اند.

فعالیت خیریه آدام انتها ندارد؛ او علاوه بر حمایت از کودکان نیازمند، اقدام به ساخت مدرسه در مناطق محروم نموده است. در ادامه خلاصه ای از کارهای خیر این تریدر محبوب را به حضورتان اعلام می دارم.

 

حمایت از کودکان یتیم و بی بضاعت توسط آدام مرادی

 

ساخت مدرسه در مناطق محروم توسط آدم مرادی و برخی خیران دیگر

در بسیاری از شهرها و روستاهای مناطق محروم ایران محیط مدرسه با شرایط و امکانات مناسب جهت تحصیل دانش آموزان وجود ندارد. آدام با شناسایی این موقعیت ها اقدام به ساخت مدرسه در این مناطق محروم به ویژه در استان سیستان و بلوچستان نمود. سیستان و بلوچستان یکی از استان های پهناور ایران در منطقه جنوب شرقی می باشد و رشد جمعیت باعث کمبود فضای آموزشی در این استان ها شده است. بر اساس آمار سرانه فضای آموزشی در این استان برای هر دانش آموز بین 40 تا 50 سانتی متر است.

وجود این مشکلات از جمله محیط آموزشی غیراستاندارد، فاصله زیاد بین روستاها، جاده های ناامن و خطرات مسیر مدرسه، کمبود وسیله نقلیه، هزینه های بالای تحصیل باعث شده است که دانش آموزان تحصیل را رها کرده و وارد بازار کار شوند.

آدام مرادی و برخی مؤسسات خیریه از ابتدای سال 1401 فعالیت مدرسه سازی خود را در این استان متمرکز کرده اند و در حال حاضر با همدلی خیرین سخاوتمند در چندین روستای استان سیستان و بلوچستان در حال ساخت هستند.

حرف آخر

اگر به تازگی وارد عرصه بازار ارزهای کریپتو فارکس شده اید، توصیه می کنم برای کسب مهارت های روز ترید در این بازارها آدم مرادی را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید. آدام مرادی در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام خود نکات مهم آموزشی تجارت ارز دیجیتال و فارکس را به اشتراک می گذارد. صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرامی آدم مرادی می تواند منبع خوبی برای یادگیری تکنیک های معاملاتی در حوزه ارزهای دیجیتال و فارکس باشد. البته شما نمی توانید تنها با اطلاعات این پلتفرم ها به یک معامله گر موفق تبدیل شوید؛ بنابراین قبل از ورود به این حوزه حتما در دوره های آموزشی مربوطه شرکت کنید. ناگفته نماند که آدام پس از ناکامی ها و شکست های فراوان، اکنون به یکی از معامله گران پیشرو در ارز دیجیتال تبدیل شده است.

 

کدخبر: 882420 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟