بزرگترین جزیره تایلند، پوکت یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تور تایلند است و دلیل خوبی هم دارد. تور پوکت با سواحل بکر، مناظر خیره کننده، مجموعه ای از فعالیت های ماجراجویی و مجموعه ای عالی از اقامتگاه ها، چیزی را برای همه ارائه می دهد.

در این راهنما، منتخبی از مناطق جزیره را که علایق مختلف را برآورده می‌کنند، بررسی خواهیم کرد. برخی از مناطق به خاطر زندگی شبانه پر جنب و جوش خود مشهور هستند، در حالی که برخی دیگر فضایی آرام را فراهم می کنند، که برای کسانی که به دنبال یک خلوتگاه آرام هستند، عالی است.

  • معماری زیبا در شهر قدیمی پوکت

شهر قدیمی پوکت برای کسانی که به تاریخ، فرهنگ و غذاهای تایلندی علاقه مند هستند، گزینه مناسبی است. خیابان‌های تاریخی آن مملو از فروشگاه‌های عجیب و غریب چینی-پرتغالی است که گالری‌های هنری، بوتیک‌های عجیب و غریب، و کافه‌های مستقل را در خود جای داده است.بازدیدکنندگان تور ارزان تایلند در شهر قدیمی پوکت می توانند خود را در جذابیت معماری استعماری غرق کنند، در موزه تایلند هوآ به تاریخ غنی پوکت بپردازند و از زیبایی های پیچیده زیارتگاه های چین شگفت زده شوند.  این شهر همچنین پایتخت غذاخوری های جزیره است و دارای مجموعه ای از غرفه ها و رستوران های خیابانی است که برخی از بهترین غذاهای تایلندی را در تور ارزان پوکت سرو می کنند. نقطه ضعف شهر قدیمی پوکت این است که ساحل ندارد. توصیه می کنم 2 تا 3 شب در آنجا بمانید و بقیه اقامت پوکت خود را در قسمت دیگری از جزیره بگذرانید. 

بهترین هتل در شهر قدیمی پوکت

هتل وو گالری | Woo Gallery & Boutique Hotel

این بوتیک هتل شیک درست در قلب شهر قدیمی پوکت ترکیبی از فضای داخلی زیبا به سبک تایلندی و امکانات مدرن مانند تهویه مطبوع و دوش است. برخی از اتاق ها دارای بالکن هستند.

بهترین مناطق و هتل ها در پوکت برای زوج ها

  • ساحل در سورین

سورین واقع در ساحل غربی پوکت، تنها در 20 کیلومتری جنوب فرودگاه پوکت، دارای ساحلی خیره کننده با ماسه های سفید و آب های فیروزه ای است. این یک مقصد عالی تور پوکت برای زوج هایی است که به دنبال آرامش کامل هستند زیرا حریم خصوصی را ارائه می دهد که سایر مناطق شلوغ ممکن است فاقد آن باشند. 

سورین به دلیل مجموعه ای از استراحتگاه های منحصر به فرد و ویلاهای مجلل که مورد علاقه گردشگران و مردم محلی است، اغلب به عنوان "ردیف میلیونرها" شناخته می شود. در حالی که زمانی به خاطر صحنه مهمانی پر جنب و جوش و کلوب های ساحلی متعددش شناخته می شد، بیشتر آنها از آن زمان ناپدید شده اند. اکنون سورین یک نقطه آرام است.

جاذبه اصلی سورین بدون شک شن و ماسه آن است که بازدیدکنندگان را به لذت بردن از تجربه نهایی ساحل دعوت می کند.

بهترین هتل در سورین

هتل سورین | The Surin

سورین نهایت تجربه لوکس را ارائه می دهد. از اقامتگاه‌هایی به‌سبک کلبه‌ای در یک محیط ساحلی ایده‌آل، احاطه‌شده توسط درختان نارگیل و تپه‌های غلتان لذت ببرید. این اقامتگاه دارای فضای داخلی زیبا با الهام از سبک تایلندی، غذاخوری عالی و یک استخر روباز زیبا است.   

بهترین هتل در سورین

  • مای خائو - Mai Khao

مای خائو ، واقع در شمال غربی پوکت، توسعه نیافته باقی مانده است زیرا بخشی از پارک ملی Sirinat است. اگر به دنبال آرامش و ارتباط نزدیک با طبیعت هستید، مای خائو یک انتخاب عالی است.

طولانی ترین ساحل پوکت به طول 11 کیلومتر در آن قرار دارد. به‌طور منحصربه‌فرد برای پوکت، بخش‌های خاصی از خط ساحلی می‌تواند کاملاً خالی از سکنه باشد. شما می توانید کیلومترها راه بروید و به سختی مردمی را ببینید.فرودگاه بین المللی پوکت در منتهی الیه جنوبی مای خائو واقع شده است. قابل ذکر است، مای خائو همچنین یک منطقه لانه سازی برای لاک پشت های دریایی کمیاب است.

به طور خلاصه، Mai Khao یک مقصد ایده آل برای زوج هایی است که به دنبال تجربه یک قطعه دست نخورده از پوکت هستند.

بهترین هتل در مای خائو

هتل جی دبیلو ماریوت | JW Marriott Phuket

جی دبلیو ماریوت که درست در کنار ساحل مای خائو قرار دارد دارای اتاق‌های بزرگ با تأثیرات تایلندی هستند و چشم‌انداز باغ، استخر یا دریا دارند. مهمانان می توانند از سه استخر روباز، 11 بار و غذاخوری و طیف وسیعی از فعالیت ها از یوگا تا کلاس های آشپزی لذت ببرند.   

  • پاتونگ

پاتونگ بدون شک محبوب ترین شهر تفریحی پوکت است. این شهر به خاطر صحنه زندگی پر جنب و جوشش که آن را به مقصد مورد علاقه تور پوکت تایلند در میان زوج هایی که عاشق مهمانی هستند تبدیل می کند. زوج ها می توانند از یک روز ساحلی لذت ببرند و بعداً برای یک شب سرگرم کننده به خیابان Bangla، خیابان اصلی پاتونگ بروند.  خط ساحلی شنی اصلی شهر ساحل پاتونگ است. این ساحل با زیباترین ساحل پوکت فاصله زیادی دارد، اما مرکز فعالیتی است که گزینه های متعددی برای ورزش های آبی و کلوپ های ساحلی ارائه می دهد.

بهترین هتل در پاتونگ

اقامتگاه و ویلاهای هندوچین | Indochine Resort

این استراحتگاه مجلل در دامنه تپه ای مشرف به خلیج کالیم واقع در شمال پاتونگ قرار دارد. استراحتگاه خدمات شاتل منظم به پاتونگ ارائه می دهد. این ریزورت دارای مجموعه ای از سوئیت ها و ویلاهای مجلل است که برخی از آنها دارای استخرهای غوطه ور هستند.

  • کیمالا - خلوتگاه آرام در ساحل

کامالا به خاطر حال و هوای آرام خود شناخته شده است و برای زوج هایی که به دنبال استراحتی آرام هستند، مقصدی مناسب در پوکت است. کامالا در سواحل جنوب غربی جزیره واقع شده است و دارای یک ساحل زیبا و طولانی و انتخاب مناسبی از گزینه های اقامتی است. 

به عنوان یک مقصد پوکت برای زوج‌ها، کامالا ترکیب خوبی از گزینه‌های اقامتی و غذاخوری را بدون احساس شلوغی بیش از حد یا خلوت ارائه می‌دهد. برای کسانی که به دنبال تعطیلات ساحلی همراه با فعالیت های کم اهمیت هستند، عالی است.

بهترین هتل کیمالا

هتل کیمالا | Keemala

برای دور شدن از همه چیز در یک محیط مجلل، حتما هتل کیمالا را بررسی کنید. این استراحتگاه منحصر به فرد بر روی تپه ای مشرف به کامالا و دریای آندامان قرار دارد. مجموعه ای از کلبه ها و ویلاهای طراحی شده با الهام از مناظر و سنت های پوکت را در خود جای داده است. این به راحتی یکی از منحصر به فرد ترین مکان ها برای خلوتگاه زوج ها در تورهای پوکت است. 

بهترین هتل کیمالا

  • کیپ پانوا - یک جواهر پنهان

کیپ پانوا که در گوشه ای خلوت در جنوب شرقی پوکت قرار دارد، بهشتی برای زوج هایی است که به دنبال صلح و حریم خصوصی هستند. این بخش از جزیره در مقایسه با شهرهای تفریحی محبوب تر، شلوغ تر و کمتر توسعه یافته است. کیپ پانوا سبک زندگی آرام، سواحل کوچک بکر و مناظر خیره کننده را ارائه می دهد.

هتل ام جی گالری | MGallery

این اقامتگاه مجلل با امکانات اقامتی به سبک ویلا با چشم‌اندازهای خیره‌کننده از دریای آندامان، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال حفظ حریم خصوصی و آرامش کامل هستند. هر ویلا دارای بالکن و استخر خصوصی است. برای رسیدن به ذن کامل، اسپای مجلل استراحتگاه را بررسی کنید.

کدخبر: 1034490 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟