قبل از این‌که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل آنتالیا اقدام کنید و برای سفر به این شهر ساحلی آماده شوید، باید اطلاعات خود را درباره جاذبه های گردشگری، رستوران‌ها و هتل های آنتالیا افزایش دهید. برای یک سفر لوکس و لاکچری می‌توانید هتل سواندور آنتالیا را انتخاب کنید. باتوجه‌به بالا‌بودن هزینه اقامت در این هتل پنج ستاره باید به فکر روش‌هایی باشید که باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های کلی سفر شود. از مهم‌ترین روش‌ها می‌توان به بازدید از جاذبه های گردشگری رایگان و خوردن غذا در رستوران‌های ارزان اشاره کرد. در این مطلب، قصد داریم به‌معرفی بهترین رستوران‌های ارزان آنتالیا بپردازیم.

https://file.tesmino.ir/images/2024/08/images_1723529974_66bafaf6baf65.jpg

ارزان‌ترین رستوران‌های شهر آنتالیا کدام‌اند؟

باتوجه‌به توریستی‌بودن آنتالیا تعداد زیادی در رستوران در نقاط مختلف این شهر ساخته شده است. غذاخوردن در رستوران‌های لاکچری هزینه بسیار بالایی به‌همراه دارد؛ اما تعدادی از رستوران‌ها برای جلب مشتری بیشتر غذاهای باکیفیت خود را با قیمت مقرون‌به‌صرفه و ارزان‌تری در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. از بهترین رستوران‌های ارزان آنتالیا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رستوران مارتی بالیک اکمک

رستوران مارتی بالیک اکمک (Martı Balık Ekmak restaurant) یکی از رستوران‌های ارزان آنتالیا واقع در خیابان آتاتورک است. در این رستوران باکیفیت‌ترین غذاهای دریایی، انواع فست‌فود و غذاهای مدیترانه‌ای را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

تهیه غذاها درست در مقابل مشتریان و با استفاده از مواد اولیه مرغوب و تازه انجام می‌شود. در فضای آزاد رستوران نیز میز و صندلی چیده شده است تا گردشگران درصورت تمایل غذای خود را آنجا میل کنند. ساعت کار رستوران مارتی بالیک اکمک هرروز از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ شب است‌.

رستوران تزگاه کوکورچ

رستوران تزگاه کوکورچ (Tezgah Kokorec Restaurant) یکی‌دیگر از رستوران‌های ارزان آنتالیا واقع در محله فنر است. نام این رستوران برگرفته از نام یکی از مشهورترین غذاهای ترکیه به‌نام کوکورچ است. مردم برای طبخ این غذای بسیار خوشمزه از روده گوسفند استفاده می‌کنند. در این رستوران باکیفیت‌ترین و لذیذترین کوکورچ آنتالیا با ارزان‌ترین قیمت در اختیار گردشگران قرار می‌گیرد. رستوران تزگاه تمام روزهای هفته از ساعت ۱۲ ظهر تا ۱۱ پذیرای مهمانان است.

https://file.tesmino.ir/images/2024/08/images_1723529974_66bafaf6cb821.jpg

رستوران آراپ نظمی کوفته‌پیازی

رستوران آراپ نظمی کوفته‌پیازی (Arap Nazmi Köfte piyazi) واقع در خیابان سیناغلو نیز در لیست رستوران‌های ارزان آنتالیا قرار دارد. دلیل شهرت و پرطرف‌دار‌شدن این رستوران کوفته‌ قلقلی‌های بسیار خوشمزه و لذیذ آن است. تعداد زیادی از مردم آنتالیا و گردشگران برای خوردن کوفته پیازی به این رستوران ارزان‌قیمت مراجعه می‌کنند. درهای رستوران هرروز از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب به‌روی مشتریان باز است.

رستوران تریتسیزید

رستوران تریتسیزید (Tiritcizade Restaurant) یکی‌دیگر از بهترین رستوران آنتالیا است که در خیابان کونیالتی و بلوار آتاتورک قرار دارد. در این رستوران مردم آنتالیا و گردشگران باکیفیت‌ترین غذاهای ترکی و محلی را با ارزان‌ترین قیمت میل می‌کنند. برای پخت غذاهای خوشمزه و پرطرف‌دار این رستوران شامل کباب ترکی، کوفته، کباب، بیتی کباب و... از گوشت حلال استفاده می‌شود.

فروش حلوا و باقلوای سنتی، ارائه اینترنت پرسرعت، امکان خرید غذا با مسترکارت و ارائه صندلی چرخ‌دار برای مهمانان معلول از دیگر دلایل محبوبیت رستوران تریتسیزید در بین گردشگران به‌شمار می‌روند. ساعت کاری این رستوران ارزان هرروز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۱ شب است.

رستوران کن‌کن

رستوران ترکی (CAN CAN) واقع در منطقه مرادپاشا و خیابان اریک کادسی نیز از رستوران ارزان و معروف آنتالیا محسوب می‌شوند. ارائه نان داغ تنوری، سرو انواع کباب‌های تهیه‌شده با گوشت، مرغ و ماهی در کنار برنج، غذاهای محلی ترکی مانند کوفته و پیده، سرو سالادهای خوشمزه خاورمیانه‌ای مانند حمص، تبوله و متبل با مقرون‌به‌صرفه‌ترین قیمت ویژگی‌هایی هستند که رستوران کن‌کن را به یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های ارزان آنتالیا تبدیل کرده‌اند. این رستوران هرروز از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ساعت ۱۱ شب به‌روی مشتریان باز است. جالب است بدانید که در رستوران کن‌کن امکان خرید غذای بیرون‌بر هم وجود دارد.

اقامت در هتل سواندور آنتالیا و دسترسی به رستوران‌های ارزان این شهر

افرادی که به آنتالیا سفر می‌کنند، با اقامت در هتل پنج ستاره سواندور آنتالیا می‌توانند به تمام رستوران‌های ارزان و جاذبه های گردشگری معروف این شهر دسترسی داشته باشند و بعد از خوردن خوشمزه‌ترین غذاها با قیمت ارزان برای استراحت به هتل محل اقامت خود بازگردند.

در این هتل خدمات و امکانات رفاهی کاملی در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد. تمام اتاق‌ها به تجهیزات و امکاناتی مانند اینترنت رایگان، تلویزیون، یخچال، ماهواره، مبلمان، سرویس خواب، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی و... مجهز هستند.

از امکانات عمومی این هتل نیز می‌توان به مواردی مانند پذیرش ۲۴ساعته، اینترنت رایگان در فضاهای عمومی، سرویس بهداشتی عمومی، خدمات خشک‌شویی، لباسشویی و اتوکشی، انبار چمدان، خدمات مراسم عروسی‌، آسانسور، صندوق امانات در پذیرش، امکانات بدن‌سازی، پارک آبی، استخر، چترهای ساحلی، نگه‌داری از کودکان، ترانسفر فرودگاهی، پارکینگ، خدمات معلولین و... اشاره کرد.

https://file.tesmino.ir/images/2024/08/images_1723529974_66bafaf6d7f87.jpg

فلای تودی بهترین سایت برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل آنتالیا

در این مطلب، تعدادی از معروف‌ترین رستوران‌های ارزان آنتالیا شامل رستوران مارتی بالیک اکمک، رستوران ترگاه کوکورچ، رستوران آراپ نظمی کوفته‌پیازی، رستوران تریتسیزید و رستوران کن‌کن را معرفی کردیم و توضیح دادیم که برای دسترسی به این رستوران‌ها و جاذبه های گردشگری مشهور بهتر است یکی از لوکس‌ترین هتل های آنتالیا یعنی هتل سواندور آنتالیا را برای اقامت انتخاب کنید‌.

اگر برای خرید بلیط هواپیما آنتالیا و رزرو هتل در این شهر به‌دنبال یک مرجع معتبر و قابل اعتماد هستید، «فلای تودی» بهترین گزینه است. در فلای تودی کاربران می‌توانند به‌راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای خرید بلیط و رزرو آنلاین هتل اقدام کنند و درصورت نیاز برای کسب راهنمایی‌های بیشتر با پشتیبانی ۲۴ساعته آن تماس بگیرند و سوال‌های خود را مطرح کنند.

کدخبر: 1029266 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟