‎عملیات 7 ساعته برای نجات 2 فرد گرفتار در ارتفاعات ایلام

به گزارش رکنا، حمزه محمدی‌مقدم، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام، با اعلام این خبر گفت: در حادثه سقوط از ارتفاعات روستای چمن‌گل شهرستان بدره، متاسفانه یک نفر فوت و 2 نفر که در ارتفاعات همان منطقه گیر افتاده بودند، توسط نجاتگرانهلال‌احمر رهاسازی و نجات یافتند.

وی در ادامه افزود: در پی تماس تلفنی مردمی‌با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال‌احمر استان(EOC) ایلام مبنی بر سقوط یک نفر از ارتفاع در منطقه چمن‌گل شهرستان بدره و گرفتار شدن 2 نفردیگر در همان منطقه, بلافاصله 3 تیم امداد ونجات از پایگاه‌ امداد و نجات شهرک ولیعصر، تیم واکنشسریع و تیم امداد و نجات معاونت امداد و نجات استان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام، بیان کرد: در این عملیات 7 ساعته نجاتگران هلال‌احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب‌العبور پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از تجهیزات نجات در کوهستان موفق شدند، 2 فرد گیر افتاده را از منطقه حادثه نجات دهند.

محمدی‌مقدم تصریح کرد: در این حادثه که متاسفانه یک نفر به دلیل سقوط از ارتفاع جان خود را ازدست داده بود، جسد او توسط نجاتگران هلال‌احمر به پایین کوه منتقل و به عوامل ذی‌صلاح تحویل داده شد.

کدخبر: 1001969 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟