مسیر دوچرخه برای مدارس هموار می‌شود/ اتوبوس‌ها با حداکثر ظرفیت در آستانه سال تحصیلی به میدان می آیند

به گزارش رکنا از اصفهان؛ علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان با بیان اینکه ستاد مهر از سه هفته پیش به‌صورت رسمی در شهرداری شکل گرفته و با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط از جمله پلیس راهور، اداره کل آموزش و پرورش استان و سایر دستگاه‌ها در راستای خدمت‌رسانی برای ماه مهر مشغول فعالیت است، گفت: تعداد ناوگان اتوبوسرانی برای ماه مهر به حداکثر ظرفیت خود رسیده است.

وی افزود: روکش، آسفالت و خط‌کشی معابر اصلی و فرعی شهر، اهدای گیره‌های چرخ دوچرخه برای دانش آموزانی که با دوچرخه به مدرسه می روند و ثبت نام سرویس مدارس از طریق سامانه «سفیر مهر» با همکاری سازمان تاکسیرانی و اداره کل آموزش و پرورش از دیگر اقدامات انجام شده در آستانه سال تحصیلی جدید است.

شهردار اصفهان همچنین اظهار کرد: فراخوان انتخاب داوران سی‌وششمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان اعلام شده و فرایند برگزاری جشنواره بر دوش نوجوانان است.

وی ادامه داد: نوجوانانی که علاقه‌مند به داوری فیلم‌ها و برگزاری جشنواره هستند، با نگاه به تابلوهای سطح شهر متوجه بنرهایی با موضوع فراخوان داوران نوجوان می‌شوند و پس از ثبت نام می‌توانند در فرایند جشنواره بین‌المللی همچون سال گذشته مشارکت داشته باشند.

کدخبر: 1035823 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟