ناژوان اصفهان متحول می‌شود/ از گذر خوراکی تا پارک ژوراسیک

به گزارش رکنا از اصفهان؛ مسعود حیدری با اعلام این خبر گفت: در نشست اخیر شورای عالی سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، جزئیات فنی و اقتصادی پروژه‌های پارک آبی کودکان و قایقرانی، گذر خوراکی، باغ نورانی رز و مجموعه غذایی، بوتیک هتل باغ پرندگان و ژوراسیک پارک و مجموعه غذایی در ناژوان بررسی شد و میزان سرمایه‌گذاری و شرایط تعامل با سرمایه‌گذاران مورد بحث قرار گرفت.

وی حجم سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها را در مجموع حدود ۱۵۰ میلیارد تومان ذکر کرد و افزود: قرارداد تمام این پروژه‌ها به‌صورت بی.او.ال.تی خواهد بود و مقرر شد ۲ پروژه برای فراخوان و ۳ پروژه دیگر مورد بررسی مجدد، صحت‌سنجی هزینه‌های احداث و آنالیز اقتصادی قرار گیرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به پروژه‌های پارک آبی کودکان و قایقرانی گفت: این پروژه، مجموعه‌ای شامل بازی‌های آبی کودکان، قایقرانی، دستگاه‌های ورزشی و کافی‌شاپ است. خیابان غذایی (گذر خوراکی) نیز دیگر پروژه جذاب منطقه ناژوان است که شامل ۱۰ غرفه اغذیه، هرکدام به مساحت ۱۲ مترمربع خواهد بود.

وی ادامه داد: در پروژه مشارکتی باغ نورانی رز و مجموعه غذایی نگهداری و به‌روزرسانی باغ نورانی رز، احداث آشپزخانه و زیرساخت‌های لازم، سرویس بهداشتی و فضای آلاچیق به مساحت حدود ۳۵۰ متر مربع قابل اجرا است. همچنین بوتیک هتل باغ پرندگان دارای ۱۱ اتاق به مساحت ۵۵ متر مربع در کنار مجموعه باغ پرندگان است که سازه اولیه آن موجود بوده و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تکمیل خواهد شد.

حیدری با اشاره به پروژه مشارکتی ژوراسیک پارک و مجموعه غذایی این مجموعه افزود: در این پروژه، پیاده‌سازی سناریوی هیجانی، حرکت در مسیر کروکودیل‌ها و مجسمه‌های متحرک دایناسورها، کافی‌شاپ و رستوران مدنظر است.

وی خاطرنشان کرد: قیمت اجاره بهای پروژه‌ها، با ارزیابی اداره کل املاک شهرداری و کانون کارشناسان رسمی دادگستری اصفهان انجام شده و محاسبه هزینه درآمد و تحلیل اقتصادی آن با اطلاعات ارائه شده توسط مدیریت ناژوان و سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان صورت گرفته است.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 1033466 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟