توصیه های پلیس و پلیس راه به زائران اربعین حسینی+فیلم
حجم ویدیو: 11.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:39

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی مولوی اظهار داشت: در ایام قبل از شروع مراسم اربعین، شاهد افزایش تعداد سفرهای زمینی زائران به سمت مرز های کشور عراق هستیم که با توجه به بعد مسافت از استان اصفهان به سمت مبدا و لزوم رانندگی طولانی مدت درجاده ها، توجه به توصیه های آموزشی و ترافیکی قبل و حین سفر ضروری است.

وی افزود: اولین ومهم ترین نکته برای سفرایمن داشتن، آمادگی ذهنی رانندگان است،همچنین لازم است ضمن داشتن اطلاعات لازم از راه ها ومسیر حرکت، قبل ازشروع سفرنیز با استراحت کافی، از مصرف داروهای خواب آور که باعث کاهش توجه و تمرکز راننده در رانندگی می شودخودداری گردد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: رانندگان برای تردد ایمن و سفربدون خطر درجاده می بایست بدون عجله و شتاب و با آرامش کامل رانندگی کرده و به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه در مکان های امن و تعیین شده استراحت کنند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان خاطر نشان کرد: رانندگان از توقف غیر مجاز در حاشیه راه ها پرهیز و از ارتکاب رفتارهای پرخطر در رانندگی ازجمله سرعت و سبقت غیر مجاز ، انحراف به چپ در راه های دوطرفه خودداری و در تمام طول مسیر از کمربند ایمنی برای خود و سایر سرنشینان خودرو استفاده کنند.

کدخبر: 1027755 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟