سارق حرفه ای شاه کلید درب های ورودی را داشت/ دزد دوچرخه های تبریز موقع فروش گیر افتاد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ  رمضان الهوردیان  با اعلام جزئیات این خبر گفت : در پی اعلام چند فقره سرقت دوچرخه در سطح شهرستان تبریز که سارق با استفاده از شاه کلید درب ورودی آپارتمان های شخصی ساز را باز و اقدام به سرقت کرده بود که موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 قرار گرفت .

وی افزود: با همکاری شاکیان نسبت به رصد فضای مجازی سایت دیوار اقدام و مشخص شد یک دستگاه دوچرخه مسروقه متعلق به شاکیان جهت فروش به مبلغ پایین تر درج آگهی شده است که پس از شناسایی اموال مسروقه و حصول اطمینان با هماهنگی شاکیان با شخص آگهی دهنده تماس تلفنی برقرار و طی یک قرار صوری با هماهنگی بلافاصله عوامل کلانتری 12 به صورت نامحسوس حاضر و طی یک عملیات غافلگیرانه سارق را دستگیر و دوچرخه مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی تبریز با اشاره به کشف 4 دستگاه دوچرخه مسروقه دیگر در بازرسی از مخفیگاه سارق عنوان کرد: متهم که چاره ای جز بیان حقیقت نداشت در تحقیقات تکمیلی پلیس،‌ به 5فقره سرقت دوچرخه و فروش تعدادی از آنها به چند خریدار اموال مسروقه اعتراف کرد.

سرهنگ الهوردیان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده و انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد از شهروندان خواست: ضمن رعایت اصول ایمنی در خصوص نگهداری از اموال خود، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک سریعا موضوع را از طریق تماس با شماره110 به پلیس اطلاع دهند.

اسماعیل رحیمی / هشترود

کدخبر: 841799 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟