انتشار فراخوان نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران

به گزارش رکنا به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران؛ نخستین جشنواره موسیقی گروه نوازی استان تهران در دو بخش اصلی؛ موسیقی ایرانی و موسیقی جهانی و بخش موسیقی جهانی شامل کلاسیک غربی و تکنوازی پیانو با مشارکت گسترده‌ گروه‌های فعال موسیقی استان تهران توسط معاونت هنری سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار خواهد شد.

گزینش و انتخاب گروه‌های شرکت کننده در مرحله ابتدایی بر پایه نمونه تصویری دریافتی گروه و در مرحله نهایی بر مبنای اجرای حضوری هر گروه در مرحله داوری جشنواره و با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده در فراخوان برای هر بخش انجام خواهد شد.

 از جمله شرایط ثبت نام و شرکت در جشنواره تکمیل فرم ثبت نام توسط سرپرست گروه و بر اساس اطلاعات صحیح از طریق تارنمای tehran.farhang.gov.ir (http://tehran.farhang.gov.ir/)، ارسال قطعه تصویری اجرای گروه، پارتیتورها، متن اشعار، انتخاب قطعه مورد نظر برای نمونه تصویری در چهارچوب گونه موسیقی و شرایط اختصاصی هر شاخه به انتخاب گروه و ... است.

لازم به ذکر است که شرکت در این جشنواره محدودیت سنی ندارد. همچنین جوایزی که برای گروه‌های برگزیده در بخش موسیقی ایرانی و جهانی در نظر گرفته شده است، شامل گروه‌های نخست: لوح تقدیر و تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۴۰۰ میلیون ریالی؛ گروه‌های دوم: لوح تقدیرجشنواره و جایزه نقدی ۲۰۰ میلیون ریالی؛ بخش ویژه منتخب هیئت داوران و ستاد جشنواره در هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی ۲۰۰ میلیون ریالی است.

گفتنی است که در بخش پیانو به نفر اول بخش تکنولوژی(سولو): لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی؛ نفر دوم بخش تکنولوژی(سولو): لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی ۲۵ میلیون ریالی؛ نفر اول بخش دونوازی(دوئت): لوح تقدیر و تندیس جشنوار و جایزه نقدی ۱۰۰ میلیون ریالی  و نفر دوم بخش دونوازی(دوئت): لوح تقدیر جشنواره و جایزه نقدی ۵۰ میلیون ریالی.تعلق خواهد گرفت.

 مهلت ثبت نام و ارسال آثار تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳، داوری و اعلام گروه‌های راه یافته به جشنواره دوم مهر ۱۴۰۳، اجرای حضوری و داوری نهایی هفته دوم مهر ماه و آئین اختتامیه و اعلام برگزیدگان جشنواره هفته چهارم مهر است

کدخبر: 1023327 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهلا رنجبران
آیا این خبر مفید بود؟