فال و طالع بینی روزانه 7 تیر + فیلم

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. تفسیر فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال فروردین روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر منتظر نتیجه یا حکم یا کار قانونى هستید و تو این مسیر رفت و آمد زیادى داشتید و طول کشیده مطمئن باشید از این مرحله عبور میکنید و نتیجه به نفع شما تمام خواهد شد. اگر شخصی رو دوست دارید که باهم قهر هستید و یا بینتون فاصله افتاده به زودی تا 3 وعده دیگه بهتون برمیگرده.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال اردیبهشت روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که از طرف آقایى خبر خوبی رو دریافت میکنید که ممکنه در مورد مسائل کارى یا مالى یا احساسى باشه. برای مجردین در نیمه دوم سال جشن و نامزدی دیده میشه. پول قابل توجهى میخواد به دستتون برسه که سعى کنید رو این پول برنامه ریزى داشته باشید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال خرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که یک خبر خوب یا اتفاقى باعث خوشحالیتون خواهد شد. اگر قصد دارید کاری رو انجام بدید مثل شراکت، خرید و فروش، سرمایه گذاری، بهتره این کار رو زود شروع کنید. کسانی که رابطه عشقی ندارند یک پیشنهاد عشقی غیرمنتظره خوشحالشون میکنه. توی روابط احساسیتون حسادت شخصی به شما باعث شده که خودتون احساس کنید این رابطه آیا ادامه داره؟! شخص احساسیتون دوستتون داره قلبا، بهش وفادارید، به زودی پیام یا تماسی رو دریافت میکنید که خوشحالتون میکنه.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال تیر روزانه

این فال شما نشان می دهد که احتمال خرید ماشین یا ملک براتون دیده میشه. یک موفقیت در پیش دارید در زمینه مالى، کارى و احساسى. یک اتفاق خوشحال کننده در حد معجزه براتون دیده میشه. بهتره به فکر آموزش در زمینه هاى هنری باشید که براتون عالیه.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال مرداد روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که کسانى که تو رابطه نیستند یک پیشنهاد خواهید داشت از طرف شخصى که آشنایى قبلى باهاش ندارید و شروع این رابطه ممکنه به ازدواج ختم بشه. خیلی کم پیش میاد که شما با دیدن مشکلات و موانع دلسرد بشید و دنبال هدف و خواسته هاتون نرید اما امروز باید تلاشتونو بیشتر از همیشه کنید تا به اهدافتون برسید، مخصوصا اگر پای پول و مسائل مادی در میون باشه.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال شهریور روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که اگر شاغل هستید ارتقای مقام دارید و پیشرفت کارى دارید و اگر بیکارید به احتمال خیلى زیاد پیشنهاد کار دارید، کارى که باعث پیشرفت شما میشه. شما آدم عاشق پیشه ای نیستید و به این سادگی ها عاشق نمی شوید. به فکر کمى تغییر و تحول هستید. توى روابط احساسیتون دوست داشتنتون دو طرفست، یک خوشحالى در پیش دارید. اگر قهرید به زودى آشتى دارید و اگر رابطتون کات شده تا 5 وعده زمانى دیگه به سمتتون برمیگرده.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال مهر روزانه

فال امروز شما نشان می دهد که ایده ها و طرح ها و نقشه هاى جدیدى تو سرتون دارید که خیلى خوبه و از نظر مالى کم کم و آروم آروم به جایى که میخواهید میرسید. سر یک دوراهی گیج کننده قرار گرفتید، زمان حلال این بلاتکلیفیه.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال آبان روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که فکر میکنید که تلاش هاتون بى فایده بوده و کارى رو از پیش نبرده اید ولى اینو در نظر داشته باشید که اگر این تلاش ها شما رو به اهدافتون نرسوندن ولى بى ثمر هم نبودن.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال آذر روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که از هفته هاى آینده تغییرات مثبتى تو زندگیتون شروع میشه و اوضاع زندگیتون بهتر میشه. توى روابط احساسیتون خودتون نگرانید، مانع و مخالف دارید، به زودى باهم دیدار دارید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال دی روزانه

در فال روزانه شما آمده است که اگر بیمارى و کسالتى دارید خودتون یا یکى از اعضای خانوادتون سلامتى دیده میشه. به آینده خوشبین باشید. دچار تردید شده اید به طوری که نمی تونید تصمیم درست رو بگیرید، عجله نکنید، گذشت زمان همه چیز رو به شما ثابت خواهد کرد.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال بهمن روزانه

فال روزانه شما می گوید که شما می تونید با خلاقیت و روحیه رمانتیک خودتون، دل شخص عاطفیتونو به دست بیارید. شما اخیرا اشتباهی کرده اید و از انجام آن نیز پشیمان هستید، بهتره خودتونو سرزنش نکنید و ببخشید. اگر قصد انجام کارى رو دارید فعلا زمانش نامناسبه و دست نگه دارید. پیشرفت و ارتقای کارى براتون افتاده و بهتر شدن شرایط مالى و کارى رو بهتون مژده میده.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال اسفند روزانه

فال روزانه شما نشان می دهد که کارى رو انجام میدید که مورد تحسین قرار میگیرید. یک موفقیت مالى براتون میبینم. منتظر مدرک، حکم یا خبرى هستید که تا 3 وعده زمانى که نهایتش برج 3 است بهتون میرسه. براى خانم ها از شخصى دور هستید که یک وعده زمانى بینتون فاصله افتاده، یک سنگینى و یک بستگى 3 وعده ای هست که تو کارهاتون افتاده ولى این شخص دوستتون داره. توى روابط احساسیتون شخص احساسیتون قلبا دوستتون داره ولى یکم بینتون فاصله دیده میشه.

کدخبر: 1012211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟