به گزارش رکنا، سرهنگ جهانبخش صیادی رئیس پلیس Police شهرستان دشتی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی وقوع سرقت Stealing های سریالی از مزارعه پرورش میگو درحوزه بخش زیارت ساحلی شهرستان دشتی در اوایل سال 96 توسط افرادی ناشناس و ایجاد جو نارضایتی در بین اهالی، رسیدگی به این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت. 
این مقام انتظامی گفت: با وصول پرونده به پلیس آگاهی شهرستان، تیم ویژه ای از کارآگاهان با تجربه انتخاب و با انجام اقدامات پلیسی و استفاده از امکانات فنی، یکی از سارقان سابقه دار به نام ادریس شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائس در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه، در مخفیگاه خود در شهر بردخون دستگیر و به پلیس آگاهی شهرستان دشتی انتقال داده شد. 
وی اضافه کرد: این متهم برابر تحقیقات صورت گرفته به چهار فقره سرقت از مزارع پرورش میگو با همدستی افراد دیگر به نام های حسین، محمدامین، علی و سعید اعتراف کرد. 
صیادی با بیان اینکه بلافاصله در یک عملیات همزمان و موفق تمامی متهمان دستگیر، در تحقیقات صورت گرفته به جرم Crime های خود اعتراف کردند و اموال مسروقه در مخفیگاهشان کشف شد. عنوان کرد: بازسازی صحنه با همکاری سارقان انجام و همه متهمان برابر دستور مقام قضائی با قرار مناسب روانه زندان Prison شدند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 257034 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟